Strona 1 z 2

przerwa pracy silnika w czasie jazdy

: sob maja 02, 2009 19:37
autor: salmooo
Witam
Trapi mnie jeden problem autko podczas jazdy dwa razy przerwało prace tak na sekundę(dosłownie) i w tym też czasie zapaliła się kontrolka czerwona ale nie zdążyłem zauważyć jaka. :crazy:
Przerwanie przytrafiło mi się już któryś raz
co może ewentualnie być przyczyną

: sob maja 02, 2009 19:54
autor: leon79
Sprawdz immo.

: ndz maja 03, 2009 09:00
autor: salmooo
Witam
Jestem laikiem w golfach a tym bardziej w tdi-kach Golfa mam ok tygodnia.Nie wiem jak sprawdzić immo.....(mam rozumieć immobilizer) możesz mi dokładnie opisać z góry dzięki

: ndz maja 03, 2009 09:46
autor: To_mas
salmooo, kiedy sie to dzieje ??? na ciepłym zimnym silniku ? jak dłuzej pojeździsz czy zaraz po odpaleniu ?

: ndz maja 03, 2009 09:58
autor: salmooo
Przerwania były na ciepłym silniku takie pojedyncze szarpnięcia na ok 1000km zdarzyło się 4 takie szarpnięcia.

: ndz maja 03, 2009 10:06
autor: grzesiek1990
wieszająca sie hybraulika?? :chytry:

: ndz maja 03, 2009 11:40
autor: To_mas
w różnych zakresach obrotów ?

: ndz maja 03, 2009 12:07
autor: edzio
leon79 pisze:Sprawdz immo.

tylko po co?chcesz koledze narobic niepotrzebnej roboty.

: ndz maja 03, 2009 12:08
autor: PinkFloyd
Jak odpalisz immo nie jest potrzebne wiec to nie to albo luzny lut przekaznika 109 ostatnio to zmora i daje takie efekty albo odzywa sie nastawnik

: ndz maja 03, 2009 13:38
autor: salmooo
panowie dzieje się tak na rożnych poziomach obrotów.
Może przedstawię ogólnie problem jaki mnie trapi
Przykładowo dziś schodzę rano i próbuję odpalić a autko odpala i chwile chodzi i gaśnie potem próbuje odpalić przekręcam zapłon a tu dziwne bzyczenie pod licznikiem i wskazówki obrotka, stanu paliwa i prędkościomierza wariują i zresetował mi się zegarek i stan przejechanych km.przestraszyłem się bo nie wiem co się dzieje :crazy:
wczoraj mi dwa razy zgasł jadę sobie na 2 biegu a tu raptem padł odpalam i jest ok???
dziś też jak jechałem pod czas jazdy chce opuścić szybę (elektryczną) z tyłu przyciskiem na pulpicie i wszystkie wskazówki padły (ale dalej autko jedzie) jakiś dziwne szumienie z pod licznika i znowu reset zegarka.
Może te przerwania są jakś połączone z tymi dziwnymi objawami
potrzebuję pomocy bo nie wiem od czego się zabrać a i nie wiele się znam:(

Dzięki za odp.

: ndz maja 03, 2009 13:46
autor: edzio
brak zasilania lub słaba masa,ale 109 na początek.

: ndz maja 03, 2009 13:54
autor: To_mas
salmooo pisze:przekręcam zapłon a tu dziwne bzyczenie pod licznikiem i wskazówki obrotka, stanu paliwa i prędkościomierza wariują i zresetował mi się zegarek i stan przejechanych km
objaw bardzo podobny do braku masy :) ja tak miałem jak podłączyłem zegary z mk3 w mk2 :) we wtyczce brakowało mi masy i tak mi podskakiwały wskazówki :P
popatrz czy masa dobrze jest podłączona

: ndz maja 03, 2009 14:59
autor: salmooo
przepraszam ,że tak się dopytuję ale wcześniej jeździłem oplem astra 1.6 pb a tam sprawdzenie błędów to przy tym pestka w astrze za pomocą drucika sprawdzałem kody błędów.
109 to przekaźnik znajduję się koło nóg kierowcy tak jak sprawdzić czy działa>??
Masę tzn klemę minusową.
zauważyłem też ,że gdy się dzieją te objawy z szalejącymi wskazówkami i bzyczeniem spod licznika gdy zamknę lub otworzę drzwi kierowcy to przestaje bzyczeć i jest ok jak zamknę to znowu może coś z drzwiami ????

: ndz maja 03, 2009 15:01
autor: edzio
nie klema ,tylko wszystkie brązowe kabelki.