Strona 1 z 1

Prośba o ocenę logów

: śr cze 10, 2009 17:14
autor: mzdunio
Witam.

Prosiłbym bardzo o ocenę logów. Samochód jest dosyć zamulony i potrafi zgasnąć w czasie jazdy (nie reaguje na gaz jakby brakowalo paliwa) .

Poza tym na kompie były następujące błędy:

17971 Nastawnik dawki paliwa - dolna wartość końcowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17969 Nastawnik dawki paliwa - różnica doregulowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Dodam, że 2-3 miesiące temu czyszczony był nastawnik i turbina.

Czy te błędy nastawnika mogą być spowodowane przekaźnikiem 109?

A oto logi:

grupa 001:
Obrazek

grupa 003:
Obrazek

grupa 004:
Obrazek

grupa 009:
Obrazek

grupa 010:
Obrazek

grupa 010 przy 2500 obrotów:
Obrazek

grupa 011:
Obrazek

Z góry dzięki za pomoc

: śr cze 10, 2009 18:01
autor: stania-PL
Kolego zrób logi dynamiczne a nie na biegu jałowym.

: śr cze 10, 2009 21:53
autor: piter_s
w 001 sprawdz napięcia na włączonym zapłonie, nie pal silnika.

: śr cze 10, 2009 22:25
autor: mzdunio
na włączonym zapłonie bez odpalonego silnika napięcie w bloku 001 to 0,76V

[ Dodano: 10 Cze 2009 22:35 ]
Co do logów dynamicznych to jutro zrobie i wrzuce wyniki

: czw cze 11, 2009 14:17
autor: piter_s
rsw powinno być 0,740

: czw cze 11, 2009 19:04
autor: mzdunio
Zrobiłem logi dynamiczne. Co ciekawe raz w miare normalnie przyspieszał a raz jak maluch. Z reszta wydaje mi sie ze to widac po grupach 10 i 11. Przy okazji pojawił się następujący błąd w czasie robienia logów:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent


A oto logi:
grupa 001:
Obrazek

grupa 003:
Obrazek

grupa 004:
Obrazek

grupa 010 ( logi robione 2 razy):
Obrazek

grupa 011 ( logi robione 2 razy):
Obrazek


Czekam na wasze opinie. Co może być nie tak?

: czw cze 11, 2009 20:10
autor: piter_s
przepływka obcina, cos te 011 porąbane ci wychodzą, raz przeładowuje raz brak ciśnienia.
sprawdzić czy n75 poprawnie działa, czy kierownice nie zacinają się, wężyki podciśnieniowe i map sensor.

: czw cze 11, 2009 20:12
autor: ringel
Masz klasyczny notlauf, wpisz w wyszukiwarce. Turbo wogóle nie jest sterowane

Przepływke zostaw, ECU jest wprowadzony w tryb awaryjny po przeładowaniu. Zobacz wogóle czy gruszka wciąga sztangę.