Wymiana gruchy,siłownika turbo vnt 15 AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana gruchy,siłownika turbo vnt 15 AFN
Chciałbym dowiedziec się czy mozna wymienić gruche w turbo VNT15 bez specjalnych regulacji tzn pomiary ciśnienia na vagu,regulacja ogranicznika na turbinie itp.Chodzi oto że jak czyściłem turbine przymierzyłem sobie długosć sztangi nowej gruchy i starej mierzac od podstawy gruchy nowa była krótsza.Obydwie sztangi nieruszane oryginalnie naniesione znaki farbą,nowa sztanga garretta nie chiny!Musze ją wymienić bo faluje mi ciśnienie-stwierdzono na hamowni i jest to fakt bezdyskusyjny.pozatym nowa grucha jest wieksza średnicowo ponieważ w starszych AFNach ta mała sprawiała kłopoty,no to doradzajcie
OK, ale czy nie będzie różnic w działaniu? bo jeśli patrzac pod kątem czysto fizycznym to jeśli podciśnienie które podciaga sztange przez gruche ma jakieś ustalone wartości w zależności od podciśnienia w kolektorze bo chyba z tamtąd bierze,to jeśli działa na małą powierzchnie membrany w małej gruszce to czy będzie działała tak samo na większą powierzchnie membrany w dużej gruszce?Troche może przeteorytyzowałem ale chce uniknąć całej zabawy z vagowaniem,logami i kręceniem co chwila sztangą jeśli sie tylko da
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości