Strona 1 z 1
					
				Alarm niesprwnosc sterowania silnika
				: wt cze 23, 2009 20:45
				autor: west
				Witam
No i co tu zrobić?
Dziś wracając do domu w ulewnym deszczu i po gigantycznych kałużach zaczełą mi mrygać kontrolka świe żarowych. Silnik przestał reagować na dodawanie gazu.
Widać ze wszedł w jakiś stan awaryjnym. Obroty są na poziomie 1200/min
I gdzie z tym jechać ? Jestem z zachodnich okolic Wawy. 
A czy z tym można wogóle jechac?  Bo teraz sobie poradziłem tak że wrzucałem biegi az do czwórki i juz 50km/h miałem naliczniku 
Pozdrawiam
West
 
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:00
				autor: damcio151
				rozbierz ECU i wysusz ... sprawdź też przewody w podszybiu
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:02
				autor: Byku21
				Najlepiej szukaj kogoś z komputerem,bo nic innego nie wymyślisz,chyba,że do rana mu może przejdzie...Zresetuj go...
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:04
				autor: damcio151
				Byku21 pisze:Zresetuj go...
ciekawe jak  

 
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:12
				autor: Byku21
				Nie jestem pewien czy jest jakiś bezpiecznik ecu,ale zazwyczaj zdejmuje się klemę i tak resetujesz kompa,najlepiej po podłączeniu klemy odpalić auto i pozwolić silnikowi chodzić na biegu jałowym aż do włączenia się wentylatora (nie dotykać nawet pedału gazu!) a dopiero następnie jechać autem.
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:13
				autor: west
				damcio151 pisze:rozbierz ECU i wysusz ... sprawdź też przewody w podszybiu
Nic nie zrozumiałem 
 
A z resetowac ..tzn ..odpiąć mu klemy od akumulatora ?
 
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:19
				autor: Byku21
				Więc sory za wprowadzenie w błąd
Prosił Cię,żebyś wyjął kompa z podszybia i rozkręcił,aby go wysuszyć.
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:20
				autor: damcio151
				to nie benzyna ... w TDI możesz sobie i na rok odpiąć aku i nic to nie da
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:24
				autor: Byku21
				W sumie to masz rację,jedynie to vagiem cokolwiek można zrobić...
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:31
				autor: west
				Byku21 pisze:W sumie to masz rację,jedynie to vagiem cokolwiek można zrobić...
to co ..tylko diagnoza alarmow z komputera ?
A macie jakies rysunek gdzie znajduje sie komputer "ECU" ?
 
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:32
				autor: damcio151
				echh ... przecież napisałem co masz zrobić, otwierasz maskę, zdejmujesz podszybie, wyciągasz ECU i suszysz ...
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:48
				autor: west
				damcio151 pisze:echh ... przecież napisałem co masz zrobić, otwierasz maskę, zdejmujesz podszybie, wyciągasz ECU i suszysz ...
dla mnie to jak chłopu na miedzy trzeba wytlumaczyc 
podszybie to tam gdzie filtr pyłkowy ?
jak wygląda ECU ?
 
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:48
				autor: Byku21
				A macie jakies rysunek gdzie znajduje sie komputer "ECU"
W podszybiu z prawej strony... 
[ Dodano: 23 Cze 2009 21:49 ]
Tak...Prostokątny i wtyczka wpięta do niego będzie 
  
 
			 
			
					
				
				: wt cze 23, 2009 21:57
				autor: west