OKROPNY ŚWIST Z POD MASKI PO WPADNIĘCIU W DZIURĘ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rakutom
srebrna strzała
srebrna strzała
Posty: 120
Rejestracja: śr maja 28, 2008 07:13
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki/Prudnik
Kontakt:

OKROPNY ŚWIST Z POD MASKI PO WPADNIĘCIU W DZIURĘ

Post autor: rakutom » sob cze 27, 2009 15:11

Witam. Może ktoś mi pomoże :-)
jechał jakieś 20 minut temu z pracy, i wszytko ok. Musiałem wykonać gwałtowny manewr kierownicą, prawe przednie koło wpadło w wielką dziurę i momentalnie pojawił się głośny świst spod maski. jak się okazuje świst turbiny.
Czy to może być spowodowane rozszczepieniem się któregoś elementu np.wężyka podciśnienia, rury dolotowej?
Jakieś pomysły??

[ Dodano: 27 Cze 2009 15:12 ]
dodam że poza okropnym świstem auto jeździ, bałem się go katować, ale przyspiesza jakby normalnie


raku
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob cze 27, 2009 15:40

kopci ?



rakutom
srebrna strzała
srebrna strzała
Posty: 120
Rejestracja: śr maja 28, 2008 07:13
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki/Prudnik
Kontakt:

Post autor: rakutom » sob cze 27, 2009 15:46

damcio151 pisze:kopci ?
właśnie nie kopci, ani chmurki nie zostawia


raku
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 27, 2009 16:00

Tak czy siak,przeglądnij wszystkie połączenia rur turbo-IC i IC-kolektor.
Możliwe,że całkiem nie rozczepiła się rura,tylko lekko rozszczelniła.Stąd świst i brak kopcenia,bo trochę sprężonego powietrza dociera do silnika.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

rakutom
srebrna strzała
srebrna strzała
Posty: 120
Rejestracja: śr maja 28, 2008 07:13
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki/Prudnik
Kontakt:

Post autor: rakutom » sob cze 27, 2009 16:07

w tamtym tygodniu grzebali mi przy rurach od IC, jedna miała dziure, była zdejmowana i klejona


raku
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob cze 27, 2009 16:26

rakutom pisze:w tamtym tygodniu grzebali mi przy rurach od IC, jedna miała dziure, była zdejmowana i klejona
może się lekko rozszczelniło i gwiżdże



rakutom
srebrna strzała
srebrna strzała
Posty: 120
Rejestracja: śr maja 28, 2008 07:13
Lokalizacja: Warszawa/Ząbki/Prudnik
Kontakt:

Post autor: rakutom » sob cze 27, 2009 16:32

oki. sprawdzę.
damcio151,Michaś_1977, Dzieki za zainteresowanie i pomoc

[ Dodano: 14 Lip 2009 22:27 ]
POWODEM TAKIEGO ODGŁOSU BYŁO PĘKNIĘCIE OBUDOWY TURBINY :( :( :( :(


raku
-------------------------------------------------------
Materiały budowlane w Warszawie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości