Strona 1 z 1

mk2 td 1,6 zerwany pasek

: wt cze 30, 2009 17:58
autor: czandar
witam
panowie stalo mi sie nieszczescie zerwal sie pasek rozrzadu w mk2 td 1,6 nr silnika zaczyna sie 1g1b2b kw41
moje pytanie brzmi czy ten silnik jest kolizyjny czy wystarczy zmienic pasek na nowy czy juz nadaje sie tylko na zlom
pozdrowka

: wt cze 30, 2009 18:15
autor: Michał_1977
Niestety jest kolizyjny.
Jakich obrażeń doznał silnik,dowiesz się po zdjęciu głowicy.Niekoniecznie musi nadawać się na złom :bajer:
Co się dokładnie stało? Duży huk,czy mały?Szybko jechałeś,czy na wolnych obrotach urwał się?

: wt cze 30, 2009 18:26
autor: czandar
zdorzylem odpalic obroty byly wolne glosno zaskrzekotal i to juz byl koniec

: wt cze 30, 2009 18:34
autor: Michał_1977
Zdjąć głowicę i zobaczysz.Jak na wolnych obrotach,to jest nadzieja,że tłoki ocalały.
Gorzej będzie z zaworami i wałkiem,a może i całą głowicą,ale tak jak piszę-wszystko wyjdzie,jak zdejmiesz głowicę.

: wt cze 30, 2009 18:41
autor: czandar
stalo mi sie to przy wymianie pompy wtryskowej samochod mial glodni dzwiek plastikowy po 3 odpaleniu silnika zerwal sie pasek mam 2 silnik 1.6 td 75 koni wiec nie wiem co robic

[ Dodano: 30 Cze 2009 18:44 ]
a nastepne pytanie mam czy silnik 75 kony czy 170top sa najwysze osiogi tych silnikow?

: wt cze 30, 2009 18:57
autor: Michał_1977
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem,bo nie wyraźnie napisałeś,ale jeśli głośno klepał,to może już w trakcie pracy tłoki waliły w zawory,co doprowadziło do zerwania się paska.
czandar pisze:a nastepne pytanie mam czy silnik 75 kony czy 170top sa najwysze osiogi tych silnikow?
Jak pomodzisz silnik to poleci więcej
http://www.vwgolf.pl/?page_id=28 tutaj możesz poczytać sobie o danych,tych silników.Twój silnik to zapewne JR.

: wt cze 30, 2009 19:20
autor: To_mas
czandar pisze:mam 2 silnik 1.6 td 75 koni
nie ma takiego silnika !
skąd wziąłeś tą moc ?? z powietrza wymyśliłeś ??

wg źle ustawiony rozrząd po wymianie pompy był powodem zerwania paska.
Koszta w zależności co podał ale jeśli tylko głowice to 3a sie przygotować na 4cyfrową liczbę z 1 na przodzie.

: śr lip 01, 2009 08:41
autor: czandar
wiec jesli mam silnik jr to lepiej chyba przelozyc niz robic 1v silnik?

: śr lip 01, 2009 09:34
autor: Michał_1977
czandar pisze:wiec jesli mam silnik jr to lepiej chyba przelozyc niz robic 1v silnik?
To przekładaj :bigok: ,a 1V zostaw sobie na części.

: śr lip 01, 2009 09:42
autor: czandar
dzieki za odpowiedz
pozdrowka