bioester cena 3,03 zł/l na bliska 1,9tdi alh+program

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kosynier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr sie 13, 2008 22:42
Lokalizacja: ZIEMIA

bioester cena 3,03 zł/l na bliska 1,9tdi alh+program

Post autor: kosynier » wt lip 14, 2009 15:17

czy można na tym jezdzić ??/



Awatar użytkownika
Marioprestiz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Marioprestiz » wt lip 14, 2009 15:37

ja bym sie bal.. w koncu moze szlag tarfic pompe czy cos innego..
niby leje to do busa mitsubishi canter 3.0 td i jezdzi, pali tyle samo co wachy ale to jednak jest bus..
u mnie w lublinie na bliskiej na jednej stacji 2.99 :bajer:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 14, 2009 15:41

można jeździć ... tylko śmierdzi frytami i ma mniejszą moc



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » wt lip 14, 2009 16:55

damcio151 pisze:można jeździć ... tylko śmierdzi frytami i ma mniejszą moc
potwierdzam


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt lip 14, 2009 21:15

Wali frytami,ma mniejszą moc i więcej tego pali,przynajmniej u mnie.Zatankowałem raz czy dwa ale nie opłaca się....



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt lip 14, 2009 23:26

NA tvn turbo bylo o tym jakiś gość przejechał na tym w jakim nowym volvo 40 km po czym chyba poszedł wtryskiwacz cos tam jeszcze i silnik był na śmietnik


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lip 14, 2009 23:41

grandi pisze:NA tvn turbo bylo o tym jakiś gość przejechał na tym w jakim nowym volvo 40 km po czym chyba poszedł wtryskiwacz cos tam jeszcze i silnik był na śmietnik
Bo nowe Volvo ma czulszy silniczek.. to raz a dwa ogólnie wszelkie TDI-PD , TDCI i cała banda silniczków na pompo-wtryskach i common railach nie lubi taniego paliwa o czym powinniśmy wszyscy już dawno wiedzieć. :bigok:

Gdyby kolega miał starszy silniczek na zwykłej pompie- mógłby śmiało śmigać na tym paliwku.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » śr lip 15, 2009 00:48

nie wiem czy wiecie...ale wszytskie paliwa na kazdej stacji poza paliwami typu premium są na bazie biokomponentów :) sprawdzcie sobie barwe jest żółta jak szczyny :) a paliwa premium ladne czyste klarowne......


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6862
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr lip 15, 2009 09:14

grandi pisze:NA tvn turbo bylo o tym
To TVN Turbo to taki telewizyjny odpowiednik Faktu i Superexpresu... Same niestworzone historie opowiadane językiem rodem z Auto-Świata (gdzie uświadamiają kierowców o fakcie istnienia świec zapłonowych w silniku)
Ja zrobiłem kilkanascie tyś km na czystym BIO z tłoczni i kpl nic się nie działo z silnikiem. Owszem, był nieznacznie słabszy, śmierdziało jak w McDonaldsie ale jeździł bez problemów... Do Peugeota (HDI 16V) 2-3x zalałem odpowiednik tego BIO z Bliskiej i też bez żadnych ceregieli to przepalił... Żadnych niepokojących dźwięków z silnika (czy komunikatów z kompa) że mu się coś nie podoba...
I te wszystkie historie o padających (zacierających się) wtryskach... Weźcie to na palce i rozetrzyjcie... Klasyczną ON jest trudno szmatą z ręki usunąć... Tego to już w ogóle...
Także poza delikatnie mniejszą mocą, specyficznym smrodkiem i (uciążliwością zimą, jak ktoś na tym śmiga) nie ma żadnych przeciw wskazań ku temu aby na tym śmigać...
A arabsko-orlenowsko-lotosowskie lobby nafciarzy zawsze będzie wszystkim udowadniać ze tylko oni robią dobre paliwa... Reszta zepsuje Wam silnik... Ostatnio Orlen z tonu spuścił bo sam to sprzedaje zatem ucichli nieco...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
MackoMan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 22:50
Lokalizacja: Człuchów
Kontakt:

Post autor: MackoMan » czw lip 16, 2009 14:24

Ja leje to do AAZ-ta i nie czuje żadnej różnicy. Mysle ze to paliwo w silnikach z PD to tez nie powinno zaszkodzić w żaden sposób.



Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » pt lip 17, 2009 16:12

Pozostaje jeszcze problem dużej zawartości kwasów karboksylowych.
Dla ciekawości powiem że czysty ester metylowy ( na stacjach sprzedawany jako Biopaliwo lub paliwo B100) rozpuszcza plastik z którego są wykonane długopisy. Ciekawe jak zachowają się uszczelnienia układu paliwowego po dłuższej eksploatacji wykonane notabene z materiałów olejoodpornych. Myśle że w przypadku gdy w silniku są zastosowane zamienniki mogą wystąpić problemy. W wolnej chwili zobaczę jak zachowa się guma olejoodporna



automat110
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 17:59
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: automat110 » pt lip 17, 2009 21:50

Ja mieszam to z normalnym ON. Kumpel który studiował jakieś paliwoznawstwo czy coś powiedział mi że jak na czystym bio się jeździ mogą rozpuszczać się przewody paliwowe, należy zamontować z chlorokauczuku, jak się miesza powinno być ok. Osobiście nie zauważyłem spadku mocy, poza tym, jaką mamy pewność co lejemy, lejąc na stacji ON?


automat110

Awatar użytkownika
DieselPower
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
Lokalizacja: Trójmisto

Post autor: DieselPower » pn sie 03, 2009 17:09

Ja podobnie śmigam na mieszance ON i Bioester i nie narzekam tak tylko się zastanawiałem
co wy o tym sądzicie podpisuje się pod tym że nie zauważyłem spadków mocy..
Co do niemieckich aut to chyba powinny być odporne gdyż tam się strasznie dużo rzepaku sadzi ..



Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Post autor: owcy2 » wt sie 04, 2009 08:38

Jeździć można bo niby ori uszczelniacze przystosowane są do zasilania FAME, tylko jak koledzy piszą jak jakieś zamienniki są w silniku to może być różnie (na drodze paliwowej oczywiście). Tylko jak po paru (dziesięciu) tysiącach km zakoksuje wam wtryski to już wasza sprawa :jezor:
Bio smarność rzeczywiście ma lepszą niż odsiarczony ON (nawiasem mówiąc związki siarkowe w paliwie mają świetne własności smarne). Do tego obecność biokomponentów do 5% nie musi być podawana do wiadomości (bio się dodaje żeby właśnie smarność "suchego" bo odsiarczonego ON poprawić). Spadku mocy nie czuć pewnie ale wyższe spalanie powinno być widoczne :smoke:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości