![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
wyglada mi to na zwarcie?dobrze rozumuje?
za co odpowiada 2 pin?mozna go jakos na krotko podlaczyc?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
na 100% przeplywka byla uszkodzona, auto z podlaczona i odlaczona zachowywalo sie tak samo, wystepowal ten sam bladbugalon pisze:Po nich zobaczymy dopiero czy przepływka stanowi problem
numery te same, przeplywka dobierana w sklepie, przeplywka po regeneracjibugalon pisze:Na pewno kupiłeś właściwą przepływkę?
logow nie dam rady zrobic, na podlaczonej przeplywce auto chodzi 15sek max, nie ma mocy, dymi, nie ma mozliwosci jazdybugalon pisze:Najpierw zrób VAGiem logi dynamiczne i wklej je tutaj na forum
tak jak pisalem przepływomierz jest tu tylko od ekologikaczor4011 pisze: co najlepsze działo się to przy sprawnej przepływce a przy uszkodzonej lub odpiętej nie, myśle że jak sterownik jest w trybie awaryjnym ( uszk lub brak przeplywki ) to nie używa klapy gaszącej.
a jednak zawsze żywy ,po to to napisalem ze jak koledzy /kolezanki czegos szukaja to i takie tematy sie odgrzebuje -to wyjasnilem co i jak zeby potomni cos z tego mieli -bo 1,4 tdi do 2011 roku tlukli wiec silniczek jest godny polecenia skoro fabryka przez 12 lat go robi bez większych zmian i pewnie nie jeden jeszcze ktos ten temat sobie przeczytaartur_n pisze:odzim powinieneś dostać złotą łopatę za odkopany temat z przed 4 lat.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości