Strona 1 z 1

Przegrzany silnik - jaka diagnoza??

: ndz lip 19, 2009 19:41
autor: neori
Witam
W vw 1.9 D 92r. miałem ostatnio mały problem z płynem chłodniczym mały przeciek wężem, założyłem doraźny opatrunek w postaci taśmy i kilku opasek cały czas kontrolując poziom płynu.

Niestety pozyczyłem samochód bratu uczulajac go na kontrolowanie stanu płynu. Dzisiaj rano wrócił wsiadam po południu a tutaj strasznie głośny klekot (stukot) silnika dolewam wode 4 litry ;/
Nie widać pecherzyków powietrza w zbiorniczku,
Tylko niestety po odkręceniu korka wlewu oleju na odpalonym silniku, powietrze z głowicy zrzuca korek :(

Czy głowice da sie naprawić??
Czy może być jeszcze jakaś inna przyczyna??

: ndz lip 19, 2009 20:16
autor: edzio
neori pisze: tylko niestety po odkręceniu korka wlewu oleju na odpalonym silniku, głowica *** korek
Możesz jaśniej?

: ndz lip 19, 2009 20:17
autor: piter_s
jak przegrzał motor to akurat głowica nie jrst nagorszym problemem, mogło pierścienie zapiec lub panewki na wale zajechać.
w najgorszym wypadku kapitalka remont.
nie rozumię jak można jeździć bez płynu, jest kontrolka temp, wskaźnik temp.

: ndz lip 19, 2009 20:33
autor: neori
jak poznać czy to pierścienie??
Dodam że spalin żadnych nie zlokalizowałem sprawdzałem tez bagnet oleju i też nic

Dobry zwyczaj nie pozyczaj....

: ndz lip 19, 2009 20:44
autor: piter_s
zrób pomiar kompresji sprężania i ciśnienia oleju, coś się dowiesz bez rozbierania silnika.