pompa od sb coś słabo ciagnie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

pompa od sb coś słabo ciagnie

Post autor: JABcok20 » śr lip 22, 2009 00:13

witam pompa od sb
kupiona za 70zl
jednak dawka była paliwa była zmniejszona , nawet bardzo, dzwignie były krecone.
obroty były ustawikone tak ze ssanie nie było opuszczone do konca aby miał w miare dobre obroty.
dawke zwiekszyłem do plomby ale plomby zólte na żrubach do regulacji cigna sa pozrywane.
po regulacji silnik nie ma kopa takiego jak kiedys. tzn nie czuc momentu gdy załacza sie turbo.
pin niby ok, membrana tez wyglada na ok
co jescze sprawdzic.
turbina po wkreceniu maks śruby pompuje ok 1 bar ale nie czuc mocy...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lip 22, 2009 07:02

JABcok20 pisze:turbina po wkreceniu maks śruby pompuje ok 1 bar ale nie czuc mocy...
Może to samo co u mnie,turbina założona ta na której kiedyś jeździłem i dmuchała do 1,8 bara,a teraz ledwie 1,3.
Okazuje się,że mam zbyt przyspieszony kąt wtrysku,czyli 22*,a powinno być chyba 10*.
Spróbuj podlać jeszcze paliwem,tak żeby puszczał mocniejszego dymka.Turbina jest napędzana spalinami,więc jeśli dawka będzie uboga,to i spalin mało :bigok:
Sprawdź te dwie rzeczy i daj znać :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » śr lip 22, 2009 08:27

dziwne jest to że mam zegar i to wedug niego ustawialem.
zegar samorobny 2mm
ale ustawienie wedlug niego jest kiepskie . samochod ciezko pali jak ciepły
kąt wtrysku ustawiałem na 0,9 ( dla silnika sb- bo pompe mam od takiego)
a zawory wlotowe sa takie same , głowica różni sie chyba tylko faza otwarcia wylotowego zaworu.

[ Dodano: Sro Lip 22, 2009 13:45 ]
samochód na wonych chodzi jakos nierówno. na pompie 10mm chodził lepiej równo na tej sb jakos trzęsie sie
pompe 10mm rozbiore i wezme z niej tlokorozdzielacz do tej sb.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości