Strona 1 z 1
vag pokazuje napiecie 10V
: wt lip 28, 2009 21:30
autor: michal880913
witam
prosze o wypowiedzenie sie w kwesti mojego goferka, silnik 1Z, vag pokazuje napieci 10V jak silnik nie jest odpalony,a jak jest to pokazuje 11V, czy to ma wpływ na prace silnika,w zime bardzo wolo sie robiło w środku ciepło, ma trzy świece do podgrzewanie płyny chłodzacego-swiece sprawne,czy jak ECU bedzie widzial napiecie 11V uruchomi swiece czy nie,gdzie jest czujnik który mierzy napiecie
Re: vag pokazuje napiecie 10V
: wt lip 28, 2009 22:46
autor: ilio
michal880913 pisze:witam
prosze o wypowiedzenie sie w kwesti mojego goferka, silnik 1Z, vag pokazuje napieci 10V jak silnik nie jest odpalony,a jak jest to pokazuje 11V, czy to ma wpływ na prace silnika,w zime bardzo wolo sie robiło w środku ciepło, ma trzy świece do podgrzewanie płyny chłodzacego-swiece sprawne,czy jak ECU bedzie widzial napiecie 11V uruchomi swiece czy nie,gdzie jest czujnik który mierzy napiecie
uruchomi pod warunkiem ze nie ma błędu 01117
jesli wolno sie nagrzewa sprawdz termostat
: wt lip 28, 2009 22:49
autor: damcio151
ilio pisze:uruchomi pod warunkiem ze nie ma błędu 01117
raczej nie uruchomi ... odczyta to jako duże obciążenie alternatora i nie uruchomi
: wt lip 28, 2009 22:57
autor: ilio
damcio151 pisze:ilio pisze:uruchomi pod warunkiem ze nie ma błędu 01117
raczej nie uruchomi ... odczyta to jako duże obciążenie alternatora i nie uruchomi
pewnie masz racje
tylko skąd się bierze to śmieszne napięcie i co powoduje zbyt duże obciążenie zacisku df ?
z tego co czytałem nikomu nie udało się tego rozwiążać ...
: śr lip 29, 2009 06:22
autor: damcio151
ilio pisze:tylko skąd się bierze to śmieszne napięcie i co powoduje zbyt duże obciążenie zacisku df ?
być może stary przewód, zaśniedziałe styki ... jest zbyt duża rezystancja
: śr lip 29, 2009 21:02
autor: michal880913
mówicie koledzy ze nie da sie rozwiazac tego problemu, zaciekawiło mnie to poniewaz w drugim takim samym golfie pokazuje idealnie napiecie
: czw lip 30, 2009 19:49
autor: ilio
damcio151 pisze:ilio pisze:tylko skąd się bierze to śmieszne napięcie i co powoduje zbyt duże obciążenie zacisku df ?
być może stary przewód, zaśniedziałe styki ... jest zbyt duża rezystancja
z którego miejsca zgodnie z
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... chemat+ecu
lub innym wyzraźniejszym schematem ECU czerpie informacje o napięciu ?
ten temat dobrze został rozpoczęty
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... %EAcie+ecu
ale ...
: pt lip 31, 2009 20:41
autor: michal880913
ale....... nie dokonczyłes-jakie ale, z tego co wyczytałem prawidłowe napiecie jest potrzebne do uruchomienia podgrzewania wody
: pt lip 31, 2009 22:26
autor: ilio
michal880913 pisze:ale....... nie dokonczyłes-jakie ale, z tego co wyczytałem prawidłowe napiecie jest potrzebne do uruchomienia podgrzewania wody
nie został dokonczony