Strona 1 z 1

podmiana N75 z N18 a ewent. skutki uboczne.

: śr sie 05, 2009 17:13
autor: dark972
Mod. zamknął temat Notlaufa dzisiaj a mój problem to podmiana N75 z N18.
Mam notlauf , nie zawsze ale jednak przy ok 3,5K obr. na 4 biegu. Na innych biegach sporadycznie. Co prawda niezbyt często tak przyspieszam ,ale czasem na szybszych trasach typu 7/ ka trzeba wcisnąć by wyprzedzic kilka TIR/ów w rzędzie.
Mam czyszczoną turbinę a auto ma dobre przyspieszenie. Ponieważ szukam kolejnej przyczyny tego wył. turbiny, po lekturze w tego forum, by nie brnąć w koszty podmieniłem te dwa czujniki za N75 podpiąłem N18 (od spalin) tzn. zamieniłem je miejscami. Auto teraz chodzi bez zarzutu. Czy mozna tak jeździć bez szkody? Byłbym wdzięczny za pomoc.

: śr sie 05, 2009 17:52
autor: Sztomel
mimo wielu wypowiedzi typu nie wolno podmieniać lub nie jeździć na tak podmienionych elektrozaworach z powodu ich "innej charakterystyki pracy" to nie słyszałem aby ktoś uskarżał się na jakieś skutki uboczne takiego zabiegu.

: śr sie 05, 2009 18:33
autor: dark972
Sztomel pisze:mimo wielu wypowiedzi typu nie wolno podmieniać lub nie jeździć na tak podmienionych elektrozaworach z powodu ich "innej charakterystyki pracy" to nie słyszałem aby ktoś uskarżał się na jakieś skutki uboczne takiego zabiegu.
i takiej odpowiedzi oczekiwałem , dzięki. :pub: