Silnik AJT i zimny start
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik AJT i zimny start
Witam,
otóż od początku auto ma problemy z zimnym startem, kopci i trzeba kręcić długo rozrusznikiem, niekiedy w obawie przed uszkodzeniem kręcić trzeba na raty...
Zauważyłem, że temperatura jaką pokazuje wskazówka na liczniku to ciągle 90st.
Coś to niemożliwe i wnioskuję oszukanie przez jakiś czujnik komputera bądź innego ustrojstwa, które odpowiada za załączenie świec żarowych - bo te działają prawidłowo, kąt wtrysku również ustawiony jest prawidłowo.
otóż od początku auto ma problemy z zimnym startem, kopci i trzeba kręcić długo rozrusznikiem, niekiedy w obawie przed uszkodzeniem kręcić trzeba na raty...
Zauważyłem, że temperatura jaką pokazuje wskazówka na liczniku to ciągle 90st.
Coś to niemożliwe i wnioskuję oszukanie przez jakiś czujnik komputera bądź innego ustrojstwa, które odpowiada za załączenie świec żarowych - bo te działają prawidłowo, kąt wtrysku również ustawiony jest prawidłowo.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10538
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
adres 01-silnik , kody błędów-02 powinien wyskoczyć błąd P0118 Czujnik temperatury plynu chlodzacego
co prawda masz inny silnik ale zajrzyj tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36340
co prawda masz inny silnik ale zajrzyj tu http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36340
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości