Problem z odpaleniem z rana

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukalex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:28
Lokalizacja: Inovwrocław
Kontakt:

Problem z odpaleniem z rana

Post autor: lukalex » ndz paź 04, 2009 19:23

Witam, mam problem z odpaleniem mojego klekota z rana. Dzieje sie to od kilku dni. Zapala bardzo ciężko za drugim, trzecim razem i muszę długo nim kręcić. Jak już odpali to z tyłu pełno dymu. Po odpaleniu praca silnika jest nierówna, trzęsie nim bardzo jakby palił na 3 gary, nierówne obroty silnika wtedy są i jak spadają w pewnym momencie obroty to z rury wydechowej wypuszcza dym siwo-czarny. Dzisiaj sprawdziłem świece wszystkie sprawne i grzeją. W planach wymiana filtru paliwa. Jak się nagrzeje to chodzi prawidłowo. Od czego mam zacząć sprawdzanie mojego silniczka? co go boli? Może felerne paliwko? Proszę o porady co robić, Pozdrawiam



lukalex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:28
Lokalizacja: Inovwrocław
Kontakt:

Post autor: lukalex » ndz paź 04, 2009 19:31

dokładnie tak samo mam jak napisałeś kolego, poczekamy może ktoś nam pomoże :)



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » ndz paź 04, 2009 19:37

A bezpiecznik od swiec sprawdzałes? Może przekaznik od swiec nawalil i wogole nie grzeja



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz paź 04, 2009 19:46

Po pierwsze sprawdzić świece czy grzeją, to podstawa, w drugiej kolejności sprawdzić bezpiecznik od świec, ten montowany na grodzi silnika ;), jak wsio OK, to w następnej kolejności sprawdziłbym kompresje, może już silniczek nie domaga ??

Przeważnie problem stoi po stronie świec ;) Wystarczy, że padnie jedna i już trzeba parę razy zakręcić aby załapał, a jak padną dwie to nie ma zmiłuj z dobre 10-15 min trzeba kręcić rozrusznikiem ale tego to rzadko jaki akumulator wytrzymuje :grin:



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » ndz paź 04, 2009 19:48

Przekaznik masz w skrzynce bezpiecznikow oznaczony numerem o ile pamietam 60 a ja w swoim mam 102. Ty chyba powinienes miec 60. Wez zarowke jakas samochodowa przyłoż do swiec jeden kabel a drugi do masy i wlacz zaplon i zobaczysz czy ci swieci i kiedy zarowka gasnie. Jak swieci to masz przekaznik ok. Ja mialem taki przypadek, że przekaznik grzal caly czas i mi bezpiecznik spalilo od swiec i wogole nie grzaly



lukalex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:28
Lokalizacja: Inovwrocław
Kontakt:

Post autor: lukalex » ndz paź 04, 2009 19:50

dzisiaj wszystkie świece wykręciłem i są sprawne, bezpiecznik sprawdzałem jest ok, jak grzeje świece to sprawdzałem miernikiem czy napięcie spada i spada więc myśle że to nie świece, ale będe jeszcze się im przyglądał



pawel21_5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: śr lip 18, 2007 14:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: pawel21_5 » ndz paź 04, 2009 20:02

No to wyglada na to, ze wszystko masz ok. Ale sprawdż ciśnienie jak kolega wyżej napisał. Koszt niewielki a będziesz wiedział w jakiej kondycji masz silniczek :bigok:



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz paź 04, 2009 20:07

lukalex pisze:dzisiaj wszystkie świece wykręciłem i są sprawne, bezpiecznik sprawdzałem jest ok
No to teraz sprawdzić kompresje na cylindrach, a w przewodzie doprowadzającym paliwo do pompy podczas kręcenia nie pojawiają się pęcherzyki powietrza ??



lukalex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:28
Lokalizacja: Inovwrocław
Kontakt:

Post autor: lukalex » ndz paź 04, 2009 20:11

jutro sprawdzę czy nie ma pecherzyków w przewodzie, sprawdzenie ciśnienia w silniczku to u każdego mechanika sprawdzę? czy można jakoś samemu?



Awatar użytkownika
prezes0420
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: sob lis 01, 2008 23:49
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Post autor: prezes0420 » ndz paź 04, 2009 20:17

lukalex pisze:sprawdzenie ciśnienia w silniczku to u każdego mechanika sprawdzę? czy można jakoś samemu?

Raczej bez odpowiedniego przyrządu sam nie sprawdzisz.



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz paź 04, 2009 20:30

lukalex, samemu sprawdzisz pod warunkiem, ze dysponujesz odpowiednim przyrządem ;) Ale sądzę, że jak podjedziesz nawet do zapyziałego warsztatu to tam ci sprawdza ciśnienie...



lukalex
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:28
Lokalizacja: Inovwrocław
Kontakt:

Post autor: lukalex » ndz paź 04, 2009 20:33

ok, podjadę i sprawdzę ciśnienie, a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » ndz paź 04, 2009 20:45

lukalex pisze:ok, podjadę i sprawdzę ciśnienie, a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie?
23



maniek141283
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:07
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: maniek141283 » wt paź 06, 2009 13:06

kolego ja u siebie miiałem to samo.Zmiemiłem wszystkie węzyki na nowe te co idą od filtra paliwa do pompy bo łopał mi powietrze.I teraz jest ok



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości