Strona 1 z 1

ALH problem z moca PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ

: pn gru 07, 2009 20:41
autor: anton:-)
Witam wszystkich mam mały problem z autem kolegi otóz sytuacja przedstawia sie nastepujaca:

Pekł pasek rozrzadu w tym golfie i pogieło wszystkie zawory pobiło hydraulike i skrzywiło wałek wiec nie wygladało to dobrze ale kolega postanowił ratowac silniczek wiec posprawdzałem korbowody i tłoki czy ok i załozyłem nowe pierscienie(bo łykał juz olej) głowica przeszła kompletna reanimacje + nowy wałek wiec silniczek został poskładany na nowych gratach po montarzu rozrzadu i odpowiednim nagrzaniu auta +80sC ustawiłem Kat wtrysku i zdawało by sie ze jest wszystko ok auto pali od strzała jak ciepły ale mała niespodzianka podczas wyjazdu z garażu auto wkreca sie z ledwoscia na 2500 tys obr. wiec :goof: troche sie zdenerwowałem no i po podłaczeniu vaga zadnych błedów wszystko tip topowo z racji tego ze nie mogłem wyjechac z garazu i sprawdzic przepływki to porzyczyłem od kolegi z innego auta pom załozeniu sprawnej przepływki zoonk dalej lipa zaworek n75 sprawny bankowo sztanga od turbiny pracuje podczas rozruchu wiec generalnie wszystko ok a tu lipsko :panna:
Jest jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoi ze na wyswietlaczu w aucie widnieja cyferki ze w danym momencie na wolnych obrotach przy 1000tys obr auto pali 52L ON to chyba cos nie tak.

Rozkładam juz rece i nie mam zieloniego pojecia coz mam jeszce sprawdzic wiec prosze o pomoc

: pn gru 07, 2009 22:52
autor: mateo86
Jak ja odpalę auto i wyjadę tylko z garażu lub tylko kilka metrów to też mi pokazuje 52L, które wraz z przejechanymi metrami spada i jest to za każdym razem gdy odpale auto czy zimne czy ciepłe i wszystko jest ok.

: wt gru 08, 2009 18:59
autor: anton:-)
dzisiaj zauwazyłem ze jak silnik jest zimny to bardzo ciezko sie wkreca na obroty i dochodzi max do 2000 tys a jak osiagnie juz temp 90st to wkreca sie do 4000 ale z bardzo bardzo wielkim tdudem jak zyje jeszce takich komedi nie widziałem :grrr:

: wt gru 08, 2009 19:32
autor: kwietek
Ja bym sprawdził czy rozrząd się nie przesunął. Miałem coś takiego wprawdzie we Fiacie, ale też żadnych błędów nie było. Rozrząd był przestawiony "tylko" o 1 ząbek... Po nastawieniu wyskoczyło kilka błędów, skasowaliśmy je i Brava śmiga do tej pory