ALH problem z moca PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ
: pn gru 07, 2009 20:41
Witam wszystkich mam mały problem z autem kolegi otóz sytuacja przedstawia sie nastepujaca:
Pekł pasek rozrzadu w tym golfie i pogieło wszystkie zawory pobiło hydraulike i skrzywiło wałek wiec nie wygladało to dobrze ale kolega postanowił ratowac silniczek wiec posprawdzałem korbowody i tłoki czy ok i załozyłem nowe pierscienie(bo łykał juz olej) głowica przeszła kompletna reanimacje + nowy wałek wiec silniczek został poskładany na nowych gratach po montarzu rozrzadu i odpowiednim nagrzaniu auta +80sC ustawiłem Kat wtrysku i zdawało by sie ze jest wszystko ok auto pali od strzała jak ciepły ale mała niespodzianka podczas wyjazdu z garażu auto wkreca sie z ledwoscia na 2500 tys obr. wiec
troche sie zdenerwowałem no i po podłaczeniu vaga zadnych błedów wszystko tip topowo z racji tego ze nie mogłem wyjechac z garazu i sprawdzic przepływki to porzyczyłem od kolegi z innego auta pom załozeniu sprawnej przepływki zoonk dalej lipa zaworek n75 sprawny bankowo sztanga od turbiny pracuje podczas rozruchu wiec generalnie wszystko ok a tu lipsko
Jest jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoi ze na wyswietlaczu w aucie widnieja cyferki ze w danym momencie na wolnych obrotach przy 1000tys obr auto pali 52L ON to chyba cos nie tak.
Rozkładam juz rece i nie mam zieloniego pojecia coz mam jeszce sprawdzic wiec prosze o pomoc
Pekł pasek rozrzadu w tym golfie i pogieło wszystkie zawory pobiło hydraulike i skrzywiło wałek wiec nie wygladało to dobrze ale kolega postanowił ratowac silniczek wiec posprawdzałem korbowody i tłoki czy ok i załozyłem nowe pierscienie(bo łykał juz olej) głowica przeszła kompletna reanimacje + nowy wałek wiec silniczek został poskładany na nowych gratach po montarzu rozrzadu i odpowiednim nagrzaniu auta +80sC ustawiłem Kat wtrysku i zdawało by sie ze jest wszystko ok auto pali od strzała jak ciepły ale mała niespodzianka podczas wyjazdu z garażu auto wkreca sie z ledwoscia na 2500 tys obr. wiec


Jest jeszcze jedna rzecz która mnie niepokoi ze na wyswietlaczu w aucie widnieja cyferki ze w danym momencie na wolnych obrotach przy 1000tys obr auto pali 52L ON to chyba cos nie tak.
Rozkładam juz rece i nie mam zieloniego pojecia coz mam jeszce sprawdzic wiec prosze o pomoc