uswtawienie koła pompy wtryskowej względem stożka. mk4 tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

uswtawienie koła pompy wtryskowej względem stożka. mk4 tdi

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 21:44

jak ustawić koło pompy wtryskowej względem stożka.
jest miejsce w kole i pompie na pręt żeby to zblokować przy wymianie rozrządu ale jak koło było ściągnięte to skąd wiadomo jak to zgrać
Ostatnio zmieniony wt mar 02, 2010 19:29 przez morfeusz86r, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » ndz sty 31, 2010 22:06

morfeusz86r, jeśli sciągnąłeś wewnętrzną część koła pasowego to tylko pompiarz za pomocą czujnika zegarowego ustawi na stole.
jak zdejmowałeś tylko zewnętrzną część koła to wycięcie piastki ustawiasz tak aby włożyć pręt blokujący w otwór wykonany w obudowie pompy i wtedy składasz koło i je skręcasz.
wewnętrznej części pompy się nie rusza.



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » ndz sty 31, 2010 22:08

Jak ściągniesz samo koło to ukaże sie taki widok. Nom ale chyba że ściągnąłeś cześć widoczna na obrazku
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 22:11

kupiłem pompe bez koła więc interesuje mnie opcja
arwam pisze:pompiarz za pomocą czujnika zegarowego ustawi na stole.
zwykły mechanik da rade to ustawić?



arwam

Post autor: arwam » ndz sty 31, 2010 22:32

morfeusz86r pisze:zwykły mechanik da rade to ustawić?
raczej nie chyba że ma w tej dziedzinie doświadczenie



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 22:50

pompa obraca sie o 90* jak zobaczyć z którego przewodu leci paliwo i dowiedzieć sie na który cylinder pierwszy idzie wtrysk przy ustawieniu na znakach można chyba wywnioskować jak ustawić kółko. mam jeszcze koło od pompy wtryskowej z afn-a, jakby je założyć i sprawdzić jak ustawiony jest stożek a później założyć kółko od mk4.
dało by rade ustawić to tak?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 22:53

morfeusz86r, nie kombinuj...
Wystarczy,że przestawisz o ½cm i nie będzie hulało jak trzeba :bajer: ...
Tylko stół probierczy Cię ratuje...niestety
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2010 21:40 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz sty 31, 2010 22:54

morfeusz86r, morfeusz86r, jeśli nei jest inaczej w pompach od ALH to tak jak w 1Z wycięcie na klin na wałku będzie 90* po lewej stronie wałka od pionowej osi pompy



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 22:59

mógłbyś mi to zobrazować na jakimś schemacie?



arwam

Post autor: arwam » ndz sty 31, 2010 23:02

morfeusz86r, w jednym z wcześniejszych postów masz rysunek rozrządu.
gdybyś nie miał piastki to wycięcie na wałku na klin było by skierowane w stronę wałka rozrządu tylko że trochę bardziej do góry



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 23:09

Obrazek
na którą godzine?

[ Dodano: Nie 31 Sty, 2010 ]
z dokładnością co do minuty :grin:

[ Dodano: Nie 31 Sty, 2010 ]
na godzinie 10 na pompie koło stożka jest na cieńcie, wygląda na fabryczne, czy może w tym kierunku ustawić miejsce na klin



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 23:22

morfeusz86r,arwam, szacun chłopaki,ale takie metody to o :butthead: rozbić :bajer:
Ile to jest wyjąć pompę i podjechać z nią do pompiarza?
Ustawi jak w zegareczku i z głowy,a metodą prób i błędów to...500 razy zdejmować i zakładać koło :panna: ...
Ja bym się nie zastanawiał,tylko wydzierał całą pompę :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » ndz sty 31, 2010 23:30

pompe mam na wierchu tylko do pompiarza mam kawałek drogi a znając życie krzyknie cene to delirki dostane.
Michaś_1977 pisze:metodą prób i błędów to...500 razy zdejmować i zakładać koło
nie więcej niż 50 razy, więcej zębów chyba nie ma. de fakto to 1/4 z nich bym tylko użył w metodzie prób i błędów



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14107
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz sty 31, 2010 23:42

morfeusz86r pisze:pompe mam na wierchu tylko do pompiarza mam kawałek drogi a znając życie krzyknie cene to delirki dostane.
Ale jak mu wytłumaczysz o co biega,to chyba nie zedrze skóry z Ciebie...a uwierz mi,że warto zapłacić trochę grosza i mieć problem z głowy (i mieć ustawione na igłę),niż męczyć się cały dzień ze zdejmowaniem koła i paska :bigok:

[ Dodano: 31 Sty 2010 22:44 ]
Ktoś niedawno pisał,że kompleksowe sprawdzenie pompy kosztuje ok.200PLNów,więc za samo ustawienie piasty koła nich weźmie na dobrą przysłowiową flaszkę...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 44 gości