Strona 1 z 1

Brak napięcia na grzałce sterującej dźwignią przyspieszacza

: ndz sty 31, 2010 21:56
autor: Pedrosem
Witam w moim golfie mam problem taki, że po odpaleniu silnika i przejechaniu kilku km i normalnym wyłączeniu się świec żarowych obroty biegu jałowego są na poziomie 1000 obr/min, a do książkowych 900 schodzą po jakiejś godzinie, jak jest zimno to dłużej. Po oględzinach i pomiarach zauważyłem, że nie ma napięcia na tej grzałce połączonej z dźwignią przyspieszacza. Gdzieś się dowiedziałem, że z chwilą wyłączenia świec napięcie jest podawane na grzałkę. Moje auto to golf III, silnik AAZ 1996 rok. Czasami przy odpalaniu zimnego silnika kontrolka świec 3 razy zapulsuje, po odczekaniu kilku sekund przekręcam kluczyk i pali od kopa. Gdzie szukać tego napięcia

: ndz sty 31, 2010 22:34
autor: Michał_1977
Pedrosem, zerknij tutaj...kolega PinkFloyd sprytnie to opisał :bigok: ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3612321

: ndz sty 31, 2010 23:03
autor: Pedrosem
Michaś_1977 to, co wrzuciłeś to już wiem, ale nie mogę ustawić tej linki, bo po wyłączeniu świec nie ma napięcia na grzałce. Cały problem polega na braku zasilania tego bimetalu, co linkę popuszcza. Reszta gra i buczy. Pompa jest dokładnie taka jak na drugiej stronie tego topicu, który wrzuciłeś