Problem z odpalaniem i drżącym silnikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Do pompiarza - do sprzwdzenia
-kat wtrysku
-wtryski
-wydatek szczatkowy
-wolne obroty na ciepłym silniku ile masz?
-kat wtrysku
-wtryski
-wydatek szczatkowy
-wolne obroty na ciepłym silniku ile masz?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
To nie dawka tylko przyspieszacz kąta wtrysku .Wygląda na to że masz zbyt pużny kąt wtrysku .A Przyspieszacza oczywiście trzeba uzywać przy odpalaniu jak jest poniżej zera .Ale żeby po wciśnieciu go po ok.1 minucie zaczynał drżeć to już nie normalne .Jak po sprawdzeniu i ustawieniu kąta bedzie dalej to samo to tak jak pisze grandi,Gonzo99 pisze:Niestety po 1 dniu gdy chcialem odpalic rano odpialił ok lecz gdy dawke chcialem po chwili zmiejszyc to silnicz zaczął drżeć
grandi pisze:-wtryski
-wydatek szczatkowy
-wolne obroty na ciepłym silniku ile masz?
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Michał_1977
- _
- Posty: 14131
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Czyli nie ma problemu z paleniem,tak jak piszesz w temacie ?Gonzo99 pisze:gdy chcialem odpalic rano odpialił ok
Przyspieszacz kąta wtrysku,a nie dawkę.Poczekaj dłużej,nie chwilę...i bardzo możliwe,że wystarczy wyregulować obroty biegu jałowego po nagrzaniu silnika.Gonzo99 pisze:lecz gdy dawke chcialem po chwili zmiejszyc to silnicz zaczął drżeć
To normalne w mroźne dni.Gonzo99 pisze:biały dymek leciał z tyłu
Mała lekturka:
Oczywiście nie można wykluczyć jakiś uszkodzeń w układzie paliwowym lub po prostu źle ustawionego kąta wtrysku,ale musisz podać jakie masz obroty jałowego po nagrzaniu,bo może nie ma powodów do paniki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości