Czym sie różni wałek 1,6 od 1,9?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Czym sie różni wałek 1,6 od 1,9?

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 07, 2010 16:20

Witajcie, sa jakies roznice w wymiarach wałka głowicy 1,6 i 1,9? krzywki sa wieksze albo cos podobnego?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

miczGTI107
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt lis 03, 2009 16:24
Lokalizacja: złotoryja

Post autor: miczGTI107 » ndz mar 07, 2010 16:26

moim zdaniem nie ma różnicy w wielkości krzywek,ale moge się mylić najlepiej jak byś porównał obydwa wałki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 17:20

tomogolf2, założysz i będzie to to jeździło...
Fazy rozrządu są podobne,ale dokładniej podchodząc do sprawy,to pomiędzy silnikami 1,6TD (1V,JR i SB) też są różnice owych faz rozrządu.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz mar 07, 2010 17:25

temat juz przerabiany na forum wyszukiwarka sie kłania



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 17:27

Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz mar 07, 2010 17:51

czyli do jr lepszy z sb-ka



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 07, 2010 19:16

no dobra a moze od 1,9 masz taki wykresik? ;>


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 20:23

Pewnie,że mam :bigok:
Obrazek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 07, 2010 23:21

az tak bardzo walek od sb nie rozni sie od aaz, 1 faza w aaz jest wieksza za to pozostale sa nieco mniejsze... hmm...

[ Dodano: 07 Mar 2010 22:22 ]
PROXII pisze:temat juz przerabiany na forum wyszukiwarka sie kłania
no wlasnie w tej wyszukiwarce cos takiego nie moglem znalezc...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 23:25

tomogolf2 pisze:az tak bardzo walek od sb nie rozni sie od aaz, 1 faza w aaz jest wieksza za to pozostale sa nieco mniejsze... hmm...
Kiedyś też nad czymś podobnym myślałem,ale odpuściłem,bo różnice są tak znikome,że gra nie warta świeczki :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn mar 08, 2010 09:25

no wlasnie o to mi chodzilo... to w takim wypadku roznice w głowicy 1,6 i 1,9 tez musza byc, moze wiecie cos na ten temat, np wieksze komory wlotowe? wylotowe?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Post autor: arwam » pn mar 08, 2010 19:23

Michaś_1977, ja bym radził się zainteresować wałkiem od TDI



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn mar 08, 2010 19:29

od tdi? a pasuje? a zna ktos wartosci krzywek?;>


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn mar 08, 2010 20:51

Tak, jest taki sam jak w aaz, tylko ma inne fazy, wydech trwa dłużej - wcześniej otwierają się zawory wydechowe, i wiecej spalin idzie na sprężarkę.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości