Pompa ASV w AFN - czy podejdzie?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Pompa ASV w AFN - czy podejdzie?

Post autor: Velthar » wt mar 09, 2010 21:12

Witam
Staram się rozwiązać problem mojego golfa z silnikiem AFN. Zamontowaliśmy wtryski z ASV i pytanie czy trzeba coś jeszcze ustawiać?. Zamontowałem je gdyż było podejrzenie, że moje umarły.

Auto chodzi, ale prawdopodobnie pompa wtryskowa też nie domaga lub nastawnik.
I teraz seria pytań:

1. Czy nastawnik z pompy z silnika ASV podejdzie do pompy z AFN?
2. Czy pompa z ASV podejdzie do AFN i jakie przeróbki trzeba zrobić?


Dziękuję i pozdrawiam



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » wt mar 09, 2010 21:18

Tu masz obszerny temat
http://forum.vwgolf.pl/printview.php?t= ... ab63bd0e58



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » wt mar 09, 2010 21:23

Nom tak tylko, że ja chce pompę z ASV do AFN a nie odwrotnie:)



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt mar 09, 2010 21:42

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=300393

[ Dodano: Wto 09 Mar, 2010 ]
musisz roztoczyć łape trzymającą pompe na bodajrze 68mm. przerobić wtyczke jak w linku i wsio

[ Dodano: Wto 09 Mar, 2010 ]
oczywiście musi być kółko regulowane z mk4



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » wt mar 09, 2010 22:00

Dzięki a z Ciekawości czy moja pompa seryjna z AFN to ta 11 czy jakaś inna. Bo jeśli przeróbka tej z ASV to tyle zachodu to dam do regeneracji :)
Ostatnio zmieniony wt mar 09, 2010 22:00 przez Velthar, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » wt mar 09, 2010 22:08

asv i afn to 10tki. imo regeneracja to nie to samo co mało używany orginał.
pompa 11 była w silniku AHH i ALH tylko z automatem. końcówka pompy 107J



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » wt mar 09, 2010 23:29

Hmm to jeszcze spróbuje zamienić same nastawniki. Czy ten z ASV podejdzie do AFN? I dzięki wielkie za pomoc



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt mar 09, 2010 23:42

Velthar, fizycznie podejdzie ale roznia sie kostkami


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości