AGR zamiana zaworu n-75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

valygar31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt kwie 27, 2010 21:39
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
Kontakt:

AGR zamiana zaworu n-75

Post autor: valygar31 » pt kwie 30, 2010 21:25

Mam uwalony N-75, jutro jade na szrot tam jest wiele wersji silnikowych do wyboru wiec nie wiem czy trafie w n-75 z AGR, czy moge podpiac n075 z innego modelu silnika?


Nie ogladaj sie za siebie, bo ci z przodu ktos przy....

Awatar użytkownika
Radek14
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: sob sty 20, 2007 12:57
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Radek14 » pt kwie 30, 2010 21:43

Tak,
1z, AHU, ALE czyli wszystkie bez zmiennej geometrii



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt kwie 30, 2010 22:54

Potwierdzam .... sprawdzone :pub:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » sob maja 01, 2010 09:15

jak słusznie koledzy podali tylko na taki, który jest w częściowo metalowej obudowie, inne - te z białą główką (całe plastikowe) się nie nadają bo są sterowane podciśnieniem.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości