MK2 1.6 TD coraz mocniej kopci

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

MK2 1.6 TD coraz mocniej kopci

Post autor: koVWal » sob maja 01, 2010 14:20

Witam. Mam problem... Moja golfina coraz mocnej kopci na czarno... Nie wiem jaki jest tego powód ale strasznie mnie to denerwuje... Porównując do innych MK2 1.6TD to mój tylko tak kopci... Pompa zmieniona na LDA ale jest sprawna na pewno bo była sprawdzana w innym golfie i tam nie kopcił... Czy to mogą być wtryski czy co? Nawet samochodu nie mogę mocno ciągnąć bo kopci... Dodam, że mam katalizator (jeszcze), Turbo nic nie kręcone oraz pompa też nie kręcona...
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 13:11 przez koVWal, łącznie zmieniany 2 razy.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » sob maja 01, 2010 15:20

jeśli kopci podczas przyśpieszania to chyba jest ok
chyba że przy jeżdzie ze stałą prędkością też dymi to to już nie jest ok i najprawdopodobniej będą lały wtryski możesz także sprawdzić kąt wtrysku


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 01, 2010 15:24

Właśnie jak odpalę to puści dymek ale to ok. Tylko jak mu gazuję lekko to kopci a jak trzymam na równych obrotach to nie kopci no może trochę... Ale jak jadę i nie ciągnę go i przyspieszam to też kopci, kuzyn ma MK2 i kolega tak samo z tymi samymi silnikami i im nie kopcą przy przyspieszeniu no chyba że zaczną przeciągać to wtedy tak... Kąt też sprawdzę... A zauważyłem że w mieście mi się szybciej grzeje silnik. To może być od złego kątu wtrysku?... A te wtryski sprawdzę bo to już mnie denerwuje... A jak bym turbo lekko podkręcił to zniweluje się trochę kopcenie?
Ostatnio zmieniony sob maja 01, 2010 16:24 przez koVWal, łącznie zmieniany 1 raz.


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » sob maja 01, 2010 17:31

obstawiam na lejace wtryski wiec wykrecaj i daj do sprawdzenia, nie czekaj bo dziury w tłokach wypali jak nie rozpyla dobrze :helm:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob maja 01, 2010 17:44

Ok na pewno sprawdzę te wtryski ;] dzięki za pomoc :pub:

[ Dodano: 02 Maj 2010 13:12 ]
Wrzuciłem film


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 02, 2010 21:28

koVWal Mk2, wtryski to raz,a dwa,to kat.
Jak jest mocno zawalony syfem,to suszara nie wkręci się do odpowiednich obrotów i nie da wystarczającej ilości powietrza,by spalić paliwo,ale to w trakcie jazdy.Przez to kopci...
Poza tym,ja w tym filmiku nic złego nie widzę...ot puści chmurę i już...zwłaszcza jeśli zimny,bo dopóki silnik nie nagrzany,dopóty gorzej spala ropę.
Może mocniej dawka podkręcona... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » ndz maja 02, 2010 22:04

to kopci ? chyba żartujesz :rotfl: , mój przed regeneracją pompy przy ruszeniu na 100% mocy zostawiał cos takiego, a teraz kopci troszeczke mniej a może tak samo jak twój, nie masz sie czym przejmować (ale w sumie mój chodzi 10 razy ciszej, nawet ciszej niż kolegi AGR w ibize) :)

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz maja 02, 2010 22:06 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.



oxaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 21:13
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: oxaris » ndz maja 02, 2010 23:38

na czarno powinien kopcic dopoki nie wlaczy sie turbo, czarny dym to nic zlego :)


Moja biala rakieta :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=317968

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pn maja 03, 2010 11:10

No tak tylko że on kopci już jak jest ciepły i jadę nim nawet nie mogę mocno przeciągnąć...


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 03, 2010 12:04

koVWal Mk2, spróbuj zmniejszyć dawkę o ¼ obrotu i obserwuj,czy jest poprawa.
Można też spróbować zwiększyć ciśnienie w suszarce,ale z dawką szybciej Ci pójdzie i będziemy wiedzieć co dalej robić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pn maja 03, 2010 12:12

Jutro się zabieram za to... Pierwsze to zwiększę ciśnienie na suszarce tak jak kiedyś pisaliśmy w moim temacie. Tak jak mówiłeś max 2 obroty zrobię bez zegara. Mam nadzieję, że pomoże :D


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

dede_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 11:43
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: dede_mk2 » pn maja 03, 2010 12:13

Witam,
Podłączę się do tematu bo mam odwrotny problem: co zrobić żeby 1v ostro smolił z wydechu?? bo mi to się podoba :hmm: Wujek ma gtd jr i tylko pin obrócony i smoli konkret, a mój nie chce :crazy: a pompę mam od sb. A co do golfa z filmiku to mało co kopci, ale zrób to co wyżej radzili :bajer:


jest:
audi coupe

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pn maja 03, 2010 12:15

Podkręć dawkę na pompie ostro...:D Tylko od kręcenia może pompa się rozwalić... Znam już takie przypadki w mojej okolicy. Kumple kręcili aż pompa wysiadła


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

dede_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 28, 2010 11:43
Lokalizacja: Garwolin

Post autor: dede_mk2 » pn maja 03, 2010 12:31

właśnie dawka u mnie nie wiele dała w tym temacie, ale chyba mam kata i muszę coś z tym zrobić :hmm:


jest:
audi coupe

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 66 gości