Grzejacy sie 1.6td 1V po deptaniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Grzejacy sie 1.6td 1V po deptaniu

Post autor: heyus1986 » pt maja 07, 2010 19:39

Juz tlumacze w czym problem a mninowice gdy podkrecilem dawke i cisnienie na turbinie to po tygodniu przy deptaniu golfik sie gotowal wiec dolalem octu zeby wyczyscic uklad mechanik mi tak polecil zmienilem termostat a nawet nawiercilem w nim 4 dziurki i dalej nic temperatura wciaz wzrastala przy deptaniu.Wiec kupilem nowa pompe wody i ja zmienilem. Teraz po zmianie pompy tak szybko sie nie grzeje ale jak mu depne to temperatura wzrasta. Juz nie wiem co mam robic zmiejszyc dawke czy co????


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pt maja 07, 2010 19:48

A myślałeś nad IC??


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » pt maja 07, 2010 21:28

duzo zwiekszyles dawke??


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » pt maja 07, 2010 21:36

No tak ze mial niezle odejscie i kopcil na czarno ale zmniejszylem i teraz delikatnie kopci jak depne dodam ze pompy nie zmienialem jeszcze


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 07, 2010 21:39

heyus1986, przecież to normalne po takich modach,że silnik będzie mocniej się grzał...
Dawka to raz,a dwa,że zwiększając ciśnienie na suszarce zwiększasz temperaturę powietrza doładowanego,którym silnik się sztacha.
Załóż ICka,większą chłodnicę np. od SBka i powinno być lepiej.
Temu gościowi od octu powiedz,żeby sobie nalał,ale oleju do głowy...i zapytaj go co w sytuacji,gdy ocet rozpuści kamień i większe kawałki zatkają jakiś kanał np.w głowicy...
Ja swojego pomęczę,to wskazówka jest przy przedostatniej kresce na skali i nie tragizuję :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » pt maja 07, 2010 21:45

To czyli jest to normalne? ale to sie dzieje gdy mu depcze a jak spokojnie to nic wskazowka jest na pierwszej kresce. To czyli musze dorwac ic i zrobic fmic najlepiej a chlodnice to mam od passata b3 1.9d i jest naprawde duza


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 07, 2010 21:55

heyus1986 pisze:wskazowka jest na pierwszej kresce.
Czyli źle...
Wskazówka ma być w pionie (90*).W przeciwnym razie silnik jest niedogrzany i nie uzyskuje swoich parametrów.
Jak zrobiłeś dziurki w termostacie,to teraz ja zaklej lub zaspawaj hehehe :grin: ...robiąc te dziurki,mogłeś równie dobrze wywalić go.Termostat ma być szczelny,a wzrost temperatury powyżej 87* powoduje jego stopniowe otwieranie :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
heyus1986
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 580
Rejestracja: sob lut 09, 2008 13:02
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Post autor: heyus1986 » pt maja 07, 2010 21:57

to czyli w twoim tez podnosi sie temperatura jak mu depczesz? to czyli musze szukac ic tylko jaki najlepiej by pasowal?


Był GOLF II GTD --> viewtopic.php?f=87&t=150527" onclick="window.open(this.href);return false;

Teraz śmigam Passat b3 Variant 1.9tdi 116 km --> viewtopic.php?f=91&t=395759" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt maja 07, 2010 22:03

heyus1986 pisze:to czyli w twoim tez podnosi sie temperatura jak mu depczesz?
A jak myślisz,że szronem silnik zaczyna obrastać? :grin:
Pewnie,że wzrasta.Tak jak wcześniej pisałem...

[ Dodano: 07 Maj 2010 22:03 ]
heyus1986 pisze:to czyli musze szukac ic tylko jaki najlepiej by pasowal?
Ja mam z Renault Master...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob maja 08, 2010 00:43

Ja miałem identycznie przy dużej dawce , wskazówka od temp szła przy bucie w oczach .
Zmniejszyłem na godz 12 zmalało , ale koazło się że turbina się wy... i nie pompowała powietrz ile potrzeba teraz równo trzyma na połowie przy bucie idzie lekko 1V miały taką sama chłodnice jak SB


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » sob maja 08, 2010 09:34

grandi, Nie miały takiej samej. W SB jest największa chłodnica jaką wsadzali do MK2, chyba nawet G60 ma taką samą. Jeśli masz taką samą jak w SB to znaczy że była rzeźba.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob maja 08, 2010 13:44

Michaś_1977 pisze: Jak zrobiłeś dziurki w termostacie,to teraz ja zaklej lub zaspawaj hehehe :grin: ...robiąc te dziurki,mogłeś równie dobrze wywalić go.Termostat ma być szczelny,a wzrost temperatury powyżej 87* powoduje jego stopniowe otwieranie :bigok:
Żałuje że nie zrobiłem zdjęcia przy wymianie mojego orginalnego termostatu ;) Ku twojemu zdziwieniu powiem że na tym pierścieniu dookoła miał małe fabryczne dziurki (zapobiegały całkowitemu zamknieciu obwodu jak termostat padnie ;) )



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob maja 08, 2010 14:20

xxxGlaDxxx pisze:Żałuje że nie zrobiłem zdjęcia przy wymianie mojego orginalnego termostatu ;) Ku twojemu zdziwieniu powiem że na tym pierścieniu dookoła miał małe fabryczne dziurki (zapobiegały całkowitemu zamknieciu obwodu jak termostat padnie ;) )
Nie ma co porównywać fabrycznej roboty do dziur zrobionych wiertłem na własne życzenie :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob maja 08, 2010 14:23

Obrazek
Czyli moja chłodnica nie jest największa ? do TD . wydawało mi się że to największa i że wszystkie TD ją miały mniejszą miały tylko D
Ostatnio zmieniony sob maja 08, 2010 14:39 przez grandi, łącznie zmieniany 3 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości