nie pali na ciepłym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie pali na ciepłym
witam
w mojej maszynie zrobił się luz na wałku od pompy wtryskowej więc zachciało mi się kupić inną (nie będę wnikał w szczegóły, w sumie miałem 4 pompy i każda była gorsza od mojej) aż w końcu wydawało mi się że mam ładną pompę i akurat pasująca do mojego modelu 80 kM bo moja stara było podobno do 70 kM
wracając do tematu założyłem pompę , za cholerę nie chciała zaciągnąć paliwa z bańki co już trochę podejrzane było co do wydajności, w końcu zaciągnęła podłączyłem przewody do wtrysków , golfik odpalił , kąt wtrysku"na ucho") i już byłem zadowolony ponieważ samochód wyraźnie inaczej chodził, tzn. po dodaniu gazu i puszczeniu było słychać taki gwizd w turbinie, a na mojej pompie auto jakby straciło moc, myślałem ,że to wina pompy, zadowolenie skończyło się po tym jak golf się zagrzał , zgasiłem go i chciałem odpalić, i ni h... nawet się nie odezwał... znaczy pompa schit? już mi ręce opadają, szkoda mi złomować , silnik nie bierze nic oleju i w miarę chodzi a za regenerację pompy wołają 700-750 zł , nie wiem czy warto tyle inwestować, a sam nigdy nie rozbierałem pompy i raczej nie jest to proste w naprawie
Z GÓRY DZIĘKI ZA WSZELKIE PODPOWIEDZI CO ZROBIĆ
w mojej maszynie zrobił się luz na wałku od pompy wtryskowej więc zachciało mi się kupić inną (nie będę wnikał w szczegóły, w sumie miałem 4 pompy i każda była gorsza od mojej) aż w końcu wydawało mi się że mam ładną pompę i akurat pasująca do mojego modelu 80 kM bo moja stara było podobno do 70 kM
wracając do tematu założyłem pompę , za cholerę nie chciała zaciągnąć paliwa z bańki co już trochę podejrzane było co do wydajności, w końcu zaciągnęła podłączyłem przewody do wtrysków , golfik odpalił , kąt wtrysku"na ucho") i już byłem zadowolony ponieważ samochód wyraźnie inaczej chodził, tzn. po dodaniu gazu i puszczeniu było słychać taki gwizd w turbinie, a na mojej pompie auto jakby straciło moc, myślałem ,że to wina pompy, zadowolenie skończyło się po tym jak golf się zagrzał , zgasiłem go i chciałem odpalić, i ni h... nawet się nie odezwał... znaczy pompa schit? już mi ręce opadają, szkoda mi złomować , silnik nie bierze nic oleju i w miarę chodzi a za regenerację pompy wołają 700-750 zł , nie wiem czy warto tyle inwestować, a sam nigdy nie rozbierałem pompy i raczej nie jest to proste w naprawie
Z GÓRY DZIĘKI ZA WSZELKIE PODPOWIEDZI CO ZROBIĆ
- Michał_1977
- _
- Posty: 14216
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arnow pisze:gwizd w turbinie
Wystarczy przyspieszyć kąt wtrysku i powinien gadać.arnow pisze:golf się zagrzał , zgasiłem go i chciałem odpalić, i ni h...
Nadmierny gwizd w suszarce świadczy o zbyt późnym.
Sprawdź czy nie ma powietrza w paliwie.
[ Dodano: 10 Cze 2010 09:06 ]
Pompę wystarczy zalać na full,co jest trochę pracochłonne i wkurzające,ale później pali od strzała po zamontowaniu.arnow pisze:za cholerę nie chciała zaciągnąć paliwa z bańki
ale skąd on ma mieć powietrze w paliwie skoro jest podłączony bezpośrednio z bańki która stoi przed pompą?
spróbuję przyspieszyć zapłon ale skoro się nie odzywa nawet to cienko to widzę, dzięki za podpowiedź i proszę o więcej
[ Dodano: 10 Cze 2010 10:04 ]
a może jest ktoś na forum kogo polecacie kto się zna i naprawia pompy? żaden problem wysłać kurierem ale do kogoś konkretnego a nie jakimś paparuchom płacić i to nie do końca wiadomo co tam było zrobione (ja jestem akurat ze szczecinka, zach-pom)
spróbuję przyspieszyć zapłon ale skoro się nie odzywa nawet to cienko to widzę, dzięki za podpowiedź i proszę o więcej
[ Dodano: 10 Cze 2010 10:04 ]
a może jest ktoś na forum kogo polecacie kto się zna i naprawia pompy? żaden problem wysłać kurierem ale do kogoś konkretnego a nie jakimś paparuchom płacić i to nie do końca wiadomo co tam było zrobione (ja jestem akurat ze szczecinka, zach-pom)
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 10:05 przez arnow, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Jak będziesz miał mocno opóźniony kąt wtrysku to możesz mieć problemy z zapaleniem na ciepło. Spróbuj przyspieszyć, ew. odpiąć wtyczkę od czujnika temperatury (ten który idzie do przekaźnika świec-nie do sygnalizacji temperatury) wymusisz w ten sposób grzanie świec na ciepłym i zobacz czy wtedy zapali
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Czy to takie trudne jechać do serwisu diesla by ustawili wszystko za 80 zł - jeżeli ktoś nie ma zegara czy to aż takie duże pieniaszki?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michał_1977
- _
- Posty: 14216
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
grandi , to nie jest problem wydać 80 zł, a w ogóle Ty chyba nie wiesz o czym ja piszę, mianowicie, że na zimnym silniku odpalił a na rozgrzanym za h... nie chce, nawet się nie odezwie, ja wiem że na zapalonym silniku się zmienia kąt, jak mi odpalił na zimnym to właśnie tak robiłem ,i był w miarę ustawiony, wiadomo,że to do wizyty u pompiarza, tylko, chodzi o to ,że nawet się nie chce odezwać po zgaszeniu i to na pewno nie jest wina złego kąta, nie pierwszy raz wsadzam pompę i nawet jak jest zły kąt to chociaż się silnik odezwie, i jak popuszczę przewody na wtryski to jakoś słabo paliwo daje
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wyglada na to że pompa jest na wykończeniu ,skoro na ciepłym nie daje ciśnieniaarnow pisze:chodzi o to ,że nawet się nie chce odezwać po zgaszeniu i to na pewno nie jest wina złego kąta, nie pierwszy raz wsadzam pompę i nawet jak jest zły kąt to chociaż się silnik odezwie, i jak popuszczę przewody na wtryski to jakoś słabo paliwo daje
Ostatnio zmieniony czw cze 10, 2010 12:17 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
W takim razie trza było dać te 70 zł na sprawdzenie czy daje dobre ciśnienie
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
u mnie problem jest taki ze samochod ze swiec pali jak marzenie. gdy przychodza cieple dni samochod po jezdzie w miescie na grzewa sie do jakis 100 stopni i po z gaszeniu jest problem z odpalaniem nawet przy wyciagnietym tzw ssaniu. rozrusznik kreci dobrze a z wydechu wydobywa sie niebiesko bialy dymek prosze o jakies porady. dodam ze sa nowe koncowki wtryskow, swiece, wtryski nie leja Prosze o szybka pomoc
[ Dodano: 10 Cze 2010 15:37 ]
naj ciekawsze jest ze dzwonilem niby do dobrego pompiarza i powiedzial mi ze w takiej sytuacji ustawianie konta wrysku nic nie da ze trzeba by regenerowac pompe
[ Dodano: 10 Cze 2010 21:35 ]
dzis jeszcze sprawdzilem jedna rzecz mianowicie odpialem wtyczke od czujnika temperatury i ze swiec pali moze nie za pierwszym przekreceniem rozrusznika ale za drugim trzecim. powiedzcie co to moze oznaczac. z gory bardzo dziekuje
[ Dodano: 10 Cze 2010 15:37 ]
naj ciekawsze jest ze dzwonilem niby do dobrego pompiarza i powiedzial mi ze w takiej sytuacji ustawianie konta wrysku nic nie da ze trzeba by regenerowac pompe
[ Dodano: 10 Cze 2010 21:35 ]
dzis jeszcze sprawdzilem jedna rzecz mianowicie odpialem wtyczke od czujnika temperatury i ze swiec pali moze nie za pierwszym przekreceniem rozrusznika ale za drugim trzecim. powiedzcie co to moze oznaczac. z gory bardzo dziekuje
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 10:48 przez morezone, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości