szarpie silnikiem na wolnych obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

nowy777070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn sie 16, 2010 10:46

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: nowy777070 » czw wrz 23, 2010 15:39

Witam.
od pewnego czasu golf mi dosyc dziwnie chodzi na wolnych obrotach.
chodzi normalnie, nagle jakby obroty zwalnialy, zatrzesie troche silnikiem i slychac przy tym dosyc mocne klekotanie i nagle zaskoczy normalnie... pochodzi troche i znowu mu zwalniaja obroty i tak w kółko...
wie ktos co to moze byc? albo jak rozpoznac przyczyne tego?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: munior » czw wrz 23, 2010 16:20

Falowanie obrotów to objawy typowe dla skrajnie zanieczyszczonego nastawnika pompy wtryskowej lub zbyt dużej dawki paliwa .Dawka się sama raczej nie przestawiła jak nikt nie ruszał nastawnika ,pozostaje więc brudny nastawnik .Odepnij wtyczke od impulsatora w szkrzyni ,nie będzie działał predkościomierz ale powinno przestać szarpać ,co będzie dowodem że to wina nastawnika .Jak mieszkasz gdzieś nie daleko lublina to zapraszam do mnie 3 godzinki i po problemie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: Kris-THC » czw wrz 23, 2010 23:34

Jak odepniesz impulsator i nadal będzie szarpał to i tak nastawnik do czyszczenia, niedawno w moim byłym MK3 kolesia czyściłem, uparciuch pół roku jeździł bez prędkościomierza zanim pozwolił mi wyczyścić nastawnik. Na forum masz gotową instrukcje czyszczenia więc jak masz łeb i chu.a to kombinuj a jesli po przeczytaniu fotoporady dojdziesz do wniosku że sam nie podołasz to użytkownicy forum Ci go wyczyszczą. Ale jak zrobisz sam to masz wiekszą satysfakcję a za zaoszczędzone $$$ kup bieliznę kobiecie i będziesz podwójnie zadowolony.


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

nowy777070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn sie 16, 2010 10:46

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: nowy777070 » pt wrz 24, 2010 19:13

a jakis link do tej instrukcji?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: Fahoo » pt wrz 24, 2010 19:41

zmien filtr paliwa
w mk4 nastawniki sie nie syfia


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: munior » pt wrz 24, 2010 20:33

Fahoo pisze:w mk4 nastawniki sie nie syfia
:bajer: A to ciekawe ,pewnie został zrobiony w jakiejś kosmicznej technologi :chytry:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: Fahoo » pt wrz 24, 2010 21:51

munior, nie w kosmicznej ale w poprawionej od tej w której robione były do 1z/afn


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
yoto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw mar 04, 2010 23:04
Lokalizacja: okolice Bdg
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: yoto » sob wrz 25, 2010 08:36

witam wszystkich mam dosc podobny problem zawsze rano jak odpala gofra to po 3-5 sekundach zaczyna szarpac jakby sam dodawal gazu w kabinie na obrotomierzu wskazowka tez szaleje silnik sie uspokoi po 4-5 minutach jak mu temperatura podskoczy choc milimetr z jednym mechanikiem gadalem i powiedzial ze to moze byc czujnik powietrza ten podlaczony do rury odchodzacej od filtra powietrza albo ze jakis z wezy od powietrza jest przerwany lub jakos uszkodzony i Lapie "falszywe powietrze" czekam na wasze odpowiedzi a jakby mogl ktos osobiscie pomoc to jestem z okolic bydgoszczy a wiec gdzies dojechac to nie problem pozdro :pub:


Biblia uczy nas kochac... kamasutra uczy jak

nowy777070
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn sie 16, 2010 10:46

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: nowy777070 » sob wrz 25, 2010 18:36

u mnie jeszcze dochodzi dziwne klekotanie.... nie mam pojecia czego one moga byc powodem...



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2790
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: phanteon » sob wrz 25, 2010 21:47

Fahoo pisze:w mk4 nastawniki sie nie syfia
Jeden z tutejszych "ogarniętych w tdi" też tak mówił, aż przyjechało kilka aut na diagnozę i okazało się, że to nastawnik - wtedy poinformował, że nastawniki w mk4 "zaczynają" się brudzić. Orientuję się w temacie, bo sam mam problem podobny.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: t0mal » sob wrz 25, 2010 23:43

Ja mam niesamowity pomysł - opowiedz o problemie i daj się przejechać swoim autem dobremu mechanikowi, a w ciemno postawi diagnozę - problem zapewne jest stary jak wszechświat. Jak się boisz to powiedz to jasno, że nie masz zamiaru ładować kasy nie mając pewności, że naprawa nic nie zmieni, bo domyślam się, że piszesz na forum, bo chcesz zaoszczędzić, albo chcesz uczyć majstra jak się naprawia samochód.
Jak jasno określisz swoje zamiary, napiszesz co sprawdziłeś z durnych i nudnych setek tematów o świecach, nastawniku i dwumasie to wtedy coś podpowiemy inaczej robi się tylko bajzel a forum nie pomaga w tym co powinno czyli w nietypowych problemach z autami, gdzie pozornie jest wszystko ok a auto nie działa.
Np wiecie, że w renault dti rozrusznik może powodować fałszowanie sygnału czujnika wału co powoduje skakanie obrotomieża a silnik nie odpala, mimo, że rozrusznik normalnie kręci?



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: munior » ndz wrz 26, 2010 10:09

t0mal pisze:Np wiecie, że w renault dti rozrusznik może powodować fałszowanie sygnału czujnika wału co powoduje skakanie obrotomieża a silnik nie odpala, mimo, że rozrusznik normalnie kręci?
Nie dziwota że te francuskie wynalazki są dość tanie na rynku wtórnym :chytry: są tak naszpikowane wyrafinowanymi rozwiązaniami :chytry: że nawet rozgarnięty właściciel nie jest sobie w stanie z nimi poradzić ,za darmo bym nie chcial takiego wynalazku :grin: A wracając do problemu kolegi to akurat sprawdzenie czy to wina nastawnika jest proste ,wystarczy jak odepnie wtyczkę od impulsatora w skrzyni ,choć tego nie jestem taki pewien bo dotyczy to mk IV ,gdzie jest też nieszczęsne koło dwumasowe które zużyte ,też powoduje drgania w pewnych sytuacjach


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: t0mal » ndz wrz 26, 2010 11:05

No i właśnie w tym problem bo dwumas może mieć humora i nie będzie się tłukł przez chwilę, a właściciel może pomyśleć że to skutek wypięcia impulsatora. A może wtryskiwacz mu się zawiesił, jest sporo rzeczy do obadania.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

szarpie silnikiem na wolnych obrotach

Post autor: Fahoo » ndz wrz 26, 2010 11:26

munior, nie bądz taki pewny kolego mi tez szarpie
nastawnik był czysciutki opisano to na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=312988" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości