szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn sie 16, 2010 10:46
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Witam.
od pewnego czasu golf mi dosyc dziwnie chodzi na wolnych obrotach.
chodzi normalnie, nagle jakby obroty zwalnialy, zatrzesie troche silnikiem i slychac przy tym dosyc mocne klekotanie i nagle zaskoczy normalnie... pochodzi troche i znowu mu zwalniaja obroty i tak w kółko...
wie ktos co to moze byc? albo jak rozpoznac przyczyne tego?
od pewnego czasu golf mi dosyc dziwnie chodzi na wolnych obrotach.
chodzi normalnie, nagle jakby obroty zwalnialy, zatrzesie troche silnikiem i slychac przy tym dosyc mocne klekotanie i nagle zaskoczy normalnie... pochodzi troche i znowu mu zwalniaja obroty i tak w kółko...
wie ktos co to moze byc? albo jak rozpoznac przyczyne tego?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Falowanie obrotów to objawy typowe dla skrajnie zanieczyszczonego nastawnika pompy wtryskowej lub zbyt dużej dawki paliwa .Dawka się sama raczej nie przestawiła jak nikt nie ruszał nastawnika ,pozostaje więc brudny nastawnik .Odepnij wtyczke od impulsatora w szkrzyni ,nie będzie działał predkościomierz ale powinno przestać szarpać ,co będzie dowodem że to wina nastawnika .Jak mieszkasz gdzieś nie daleko lublina to zapraszam do mnie 3 godzinki i po problemie
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- Kris-THC
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
- Kontakt:
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Jak odepniesz impulsator i nadal będzie szarpał to i tak nastawnik do czyszczenia, niedawno w moim byłym MK3 kolesia czyściłem, uparciuch pół roku jeździł bez prędkościomierza zanim pozwolił mi wyczyścić nastawnik. Na forum masz gotową instrukcje czyszczenia więc jak masz łeb i chu.a to kombinuj a jesli po przeczytaniu fotoporady dojdziesz do wniosku że sam nie podołasz to użytkownicy forum Ci go wyczyszczą. Ale jak zrobisz sam to masz wiekszą satysfakcję a za zaoszczędzone $$$ kup bieliznę kobiecie i będziesz podwójnie zadowolony.
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn sie 16, 2010 10:46
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Fahoo pisze:w mk4 nastawniki sie nie syfia


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
munior, nie w kosmicznej ale w poprawionej od tej w której robione były do 1z/afn
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
witam wszystkich mam dosc podobny problem zawsze rano jak odpala gofra to po 3-5 sekundach zaczyna szarpac jakby sam dodawal gazu w kabinie na obrotomierzu wskazowka tez szaleje silnik sie uspokoi po 4-5 minutach jak mu temperatura podskoczy choc milimetr z jednym mechanikiem gadalem i powiedzial ze to moze byc czujnik powietrza ten podlaczony do rury odchodzacej od filtra powietrza albo ze jakis z wezy od powietrza jest przerwany lub jakos uszkodzony i Lapie "falszywe powietrze" czekam na wasze odpowiedzi a jakby mogl ktos osobiscie pomoc to jestem z okolic bydgoszczy a wiec gdzies dojechac to nie problem pozdro 

Biblia uczy nas kochac... kamasutra uczy jak
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pn sie 16, 2010 10:46
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
u mnie jeszcze dochodzi dziwne klekotanie.... nie mam pojecia czego one moga byc powodem...
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Jeden z tutejszych "ogarniętych w tdi" też tak mówił, aż przyjechało kilka aut na diagnozę i okazało się, że to nastawnik - wtedy poinformował, że nastawniki w mk4 "zaczynają" się brudzić. Orientuję się w temacie, bo sam mam problem podobny.Fahoo pisze:w mk4 nastawniki sie nie syfia
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Ja mam niesamowity pomysł - opowiedz o problemie i daj się przejechać swoim autem dobremu mechanikowi, a w ciemno postawi diagnozę - problem zapewne jest stary jak wszechświat. Jak się boisz to powiedz to jasno, że nie masz zamiaru ładować kasy nie mając pewności, że naprawa nic nie zmieni, bo domyślam się, że piszesz na forum, bo chcesz zaoszczędzić, albo chcesz uczyć majstra jak się naprawia samochód.
Jak jasno określisz swoje zamiary, napiszesz co sprawdziłeś z durnych i nudnych setek tematów o świecach, nastawniku i dwumasie to wtedy coś podpowiemy inaczej robi się tylko bajzel a forum nie pomaga w tym co powinno czyli w nietypowych problemach z autami, gdzie pozornie jest wszystko ok a auto nie działa.
Np wiecie, że w renault dti rozrusznik może powodować fałszowanie sygnału czujnika wału co powoduje skakanie obrotomieża a silnik nie odpala, mimo, że rozrusznik normalnie kręci?
Jak jasno określisz swoje zamiary, napiszesz co sprawdziłeś z durnych i nudnych setek tematów o świecach, nastawniku i dwumasie to wtedy coś podpowiemy inaczej robi się tylko bajzel a forum nie pomaga w tym co powinno czyli w nietypowych problemach z autami, gdzie pozornie jest wszystko ok a auto nie działa.
Np wiecie, że w renault dti rozrusznik może powodować fałszowanie sygnału czujnika wału co powoduje skakanie obrotomieża a silnik nie odpala, mimo, że rozrusznik normalnie kręci?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
Nie dziwota że te francuskie wynalazki są dość tanie na rynku wtórnymt0mal pisze:Np wiecie, że w renault dti rozrusznik może powodować fałszowanie sygnału czujnika wału co powoduje skakanie obrotomieża a silnik nie odpala, mimo, że rozrusznik normalnie kręci?



Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
No i właśnie w tym problem bo dwumas może mieć humora i nie będzie się tłukł przez chwilę, a właściciel może pomyśleć że to skutek wypięcia impulsatora. A może wtryskiwacz mu się zawiesił, jest sporo rzeczy do obadania.
szarpie silnikiem na wolnych obrotach
munior, nie bądz taki pewny kolego mi tez szarpie
nastawnik był czysciutki opisano to na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=312988" onclick="window.open(this.href);return false;
nastawnik był czysciutki opisano to na forum
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=312988" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości