Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafal102
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: wt sty 23, 2007 09:15
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

Post autor: rafal102 » ndz wrz 26, 2010 02:53

Witam.

Jestem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali.

Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie..

Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..??
Czy pompa może być do dupy...??!!

Bardzo proszę o pomoc..


Passat B5 AFN+w260+pompa11mm+turbo BRD+dolot AWX+soft(Tune-UP)=202KM 415NM
www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=215964
Audi A4 AJM +soft Tune-Up+BRD= 160KM i 360NM

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9227
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

Post autor: wesol » ndz wrz 26, 2010 08:09

jak zalapuje to dozuj plakiem i sprawdzaj w tym czasie kat wtrysku bo tu raczej widze problem.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

Post autor: munior » ndz wrz 26, 2010 10:00

rafal102 pisze:estem po wymianie pompy w AFN na pompę 11mm . Po wymianie autko nie chce zapalić. Rozrząd ustawiony na znaki. Paliwo na wtryski idzie. A auto jak nie paliło tak nie pali.

Po długim kręceniu z 15 sekund autko zaczyna łapać łapie wkręca się do 900 obr i gaśnie..

Czy może być to spowodowane źle przerobioną wtyczką..??
Czy pompa może być do dupy...??!!
Pierwsza sprawa ,czy sprawdzałeś vagiem napięcie RSW na właczonym zapłonie? Powinno wynosić ok.0740 volt .Druga sprawa to kąt wtrysku ,jak zauważył wesol, musisz sobie zrobić znak odnosnik ,ruszyć pompą po ok.1mm do silnika i próba ,jak nie bedzie lepiej to w drugą stronę czyli od silnika i próba .Jak pompa podaje na wtryski to musi odpalić wcześniej czy pużniej .


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

broker1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw kwie 14, 2011 03:20
Lokalizacja: DW

Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

Post autor: broker1982 » ndz kwie 17, 2011 04:01

Zapytam z ciekawości jaka była usterka,że tak dziwnie palił?



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

Post autor: JABcok20 » pn kwie 18, 2011 23:25

pewnie pompa leżała gdzies zakurzona i wyschneła sobie troszke a po założeniu przestała pompować wymagane ciśnienie...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Skulek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 02:10
Lokalizacja: Olsztyn

Po wymianie pompy 11mm nie chce zapalić

Post autor: Skulek » wt kwie 19, 2011 00:26

JABcok20, broker1982, z tego co wiem, to Rafał miał zbyt małą dawkę paliwa :)
Ale lepiej jak się wypowie .. Bo już mi się mogły odcinki przygód 'TDI' pomylić :D


...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 84 gości