Strona 1 z 1

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

: śr paź 27, 2010 23:06
autor: golfmaniac22
witam wzsystkich tak jak w temacie chozi o zwiekszone podcisnienie na jalowym biegu , co moze byc przyczyna, autko sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania, co wazne podczas gdy pochamuje kilka razy hamulcem na postoju to cisnienie spada na chwile i zaraz znowu rosnie, moze maciejakies suestje co sprawdzic, autko to 1.9 tdi axr 74kw pozdrawiam

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

: czw paź 28, 2010 00:49
autor: Sztomel
mógłbyś trochę jaśniej;
golfmaniac22 pisze:sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania
ale większe niż ... większe od ... większe w warunkach ... - chyba czegoś niedopowiedziałeś.
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

: czw paź 28, 2010 08:27
autor: Gacekk
Znaczy, że masz zdrowe vacum :helm:

Re: jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

: czw paź 28, 2010 18:39
autor: golfmaniac22
Sztomel pisze:mógłbyś trochę jaśniej;
golfmaniac22 pisze:sprawdzalem vagiem i w grupie 011 widac ze na jalowym biegu mam wieksze wskazanie cisnienia doladowania
ale większe niż ... większe od ... większe w warunkach ... - chyba czegoś niedopowiedziałeś.
Trudno zrozumieć o co konkretnie Ci chodzi więc wyjaśnij i podeprzyj swoje spostrzeżenia linkami do logów - będzie łatwiej zakumać w czym problem.
sorry ze tak pozno dopiero teraz mam czas , a wiec
chodzi o to z e na logu grupy o11 w rubrykach powietrza doladowanego sa na jalowym wieksze wskazania niz kiedys,czyli 986, zerknijcie tu ;logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/lukaszwitaszewski_26541.html" onclick="window.open(this.href);return false;, objawia sie to tym ze na jalowym bardiej slychac turbo ,lekki gwizd, i teraz tak po podpompowani hamulcem wartosci te z loga 011 spadaja do takich wskazan jak kiedys,czyli okolo 986, i turbo zwalnia gdzie szukac przyczyny

jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

: czw paź 28, 2010 18:41
autor: damcio151
nigdzie nie szukać, bo problemu nie ma ...

Re: jaka przyczyna wzrostu podcisnienia na jalowym biegu?

: czw paź 28, 2010 19:32
autor: golfmaniac22
damcio151 pisze:nigdzie nie szukać, bo problemu nie ma ...
dzieki za odzew , czyli jest ok , jedyne co mnie martwi, to to ze ,wczesniej tak niebylo