Strona 1 z 2

Odciecie 1.9TD!!!

: wt lis 30, 2010 19:25
autor: torogolf
Witam jakiś miesiąc temu kupiłem fajnego golfika 3. Ale gdy zacząłem jeździć to zaczeło ubywać płynu wieć są 2 opcje uszczelka lub głowica i wypadło na głowice co troche szarpneło za portfel. Nie miał problemu z odpalaniem chodził rewelacyjnie :p po wmontowaniu głowicy zapalił bez problemu. pochodził na wolnych obrotach z 30min później sie okazało że silnik nie wychodzi powyżej 3 tys. obrotow (tak jakby odcinał zapłon, brak paliwa) POMÓŻCIE czym to może być spowodowane? Pompa wtryskowa??? Wtryskiwacze??? Co zauważyłem że zaczał b.dużo palić kolo 10-12l co jest nie mozliwe na ten silnik, a druga rzecz to taka że jak silnik odciał przy tych 3 tys. to czasem zaświeca sie kontrolka od oleju ze 2 -3 razy a oleju jest dosyć. Pomożcie bo nie wiem co robic a jeździć trzeba :( Z góry dzieki wielkie :D

Odciecie 1.9TD!!!

: wt lis 30, 2010 22:25
autor: andrew.zbyrko
torogolf pisze:po wmontowaniu głowicy zapalił bez problemu. pochodził na wolnych obrotach z 30min później sie okazało że silnik nie wychodzi powyżej 3 tys. obrotow (tak jakby odcinał zapłon, brak paliwa)
czyli po wymianie szczelki wogóle nie wchodzi na obr? jeżeli wykręcałeś śruby drążone dopływu/przelewu (te od których wychodzą wężyki) paliwa przy pompie moze pomyliłeś je miejscami, ta od przelewu ma w środku dławik, jego brak powoduje spadek ciśnienia w pompie i objawy w/w z obrotami, istnieje mozliwość że łopatki na pompie wstępnej(odśrodkowej) sie zawiesiły, lub niedrożne wężyki filtr paliwa, stawiam na to pierwsze.

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 11:57
autor: Bartek_R
Podstawowe pytanie: a rozrząd na sto procent na znakach? :chytry:

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 12:18
autor: Michał_1977
VireWolf88 pisze:rozrząd na sto procent na znakach?
To raz,a dwa:
torogolf pisze: jak silnik odciał przy tych 3 tys. to czasem zaświeca sie kontrolka od oleju ze 2 -3
W związku z tym mam pytanie-czy robiłeś swoją głowicę,czy założyłeś jakąś używaną,bo spadek ciśnienia może powodować kiepską pracę hydro-popychaczy i silnik nie będzie pracował jak należy.Jeżeli założyłeś używaną,to być może szklanki są zbyt luźno w gniazdach i nie mogą nabić się olejem :bajer:

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 18:07
autor: torogolf
Rozrzad jest na znakach! jest uszczelka wymieniona i głowica po regeneracji zrobiona( nie kupiona). Kurde żeby sie nie okazało że to pompa! :( a powiedzcie mi jeszcze jedna rzecz czy w filtrze paliwa ten koło silnika on ma być cały napełniony ropą czy nie? No nic bede musia w sobote troche pokumać nad tym moze sie uda :D dzieki za rady ;p

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 18:17
autor: Michał_1977
torogolf pisze: czy w filtrze paliwa ten koło silnika on ma być cały napełniony ropą czy nie?
Oczywiście,że tak.Jeśli układ jest zapowietrzony,to silnik nie wejdzie na wysokie obroty.

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 20:19
autor: torogolf
TO może być przyczyną :P Tylko jak go odpowietrzyć!? Bo ja nie mam pojecia :/

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 20:24
autor: kret077744
najlepiej kup nowy, napełnij ropą i podłącz :bigok: lub zanim dojedziesz do sklepu podłącz węzyki omijając filtr i zobaczysz czy to wina filtra.

Odciecie 1.9TD!!!

: śr gru 01, 2010 21:51
autor: t0mal
torogolf, Najpierw rozrząd!!! Czy po odpaleniu popiskuje pasek alternatora, pomimo, że jest dobrze napięty?

Odciecie 1.9TD!!!

: pt gru 03, 2010 15:12
autor: torogolf
Wiec tak filtr paliwa wymieniony, przewody od baku sprawdzone i nic! Bezpośrednio z bańki podłaczona pompa i tez nic! ;( teraz juz zostaje tylko pompa wtryskowa

Odciecie 1.9TD!!!

: pt gru 03, 2010 15:27
autor: kret077744
poluzuj paliwowody od wtrysków, pokręć i zobacz czy paliwo idzie na wtryski :bajer: jesli tak to kąt przyspieesz. jak to nic nie da to pompa do wykrecenia i wtryski też bym dał od razu do sprawdzenia.

Odciecie 1.9TD!!!

: pt gru 03, 2010 20:15
autor: t0mal
torogolf, a rozrząd? Popiskuje pasek alternatora z rana?

Odciecie 1.9TD!!!

: pt gru 03, 2010 22:18
autor: torogolf
Przyśpieszałem kat nic to nie dawało. Rozrzad dobry nic nie popiskuje z rana. Dziś akurat sie przejechałem do mechanika bo już zgłupiałem :/ on powiedział że coś z ciśnieniem oleju musi być nie tak. Zanim zrobiłem głowice chodził igiełka krecił do 4500-5000 no poezja :p teraz rozrzad tak samo założony i tak daje w dupe. Ja już sie poddaje nic już nie wiem :(

Odciecie 1.9TD!!!

: sob gru 04, 2010 01:48
autor: t0mal
To masz jakąś nie lichą historię i niestety możemy nawróżyć Ci jak z fusów.
Jeśli to by były wtryski to silnik strasznie by klekotał i kulał po opaleniu rano. Co mi jeszcze przychodzi do głowy to podwieszające się zawory wtedy silnik szarpie i się dławi przy około 3000tys. obr/min przyczyną jest gęsty olej (zimny silnik i pedał w podłodze) albo zawieszony zawór regulacji ciśnienia oleju w pompie.