Proszę o pomoc pilne

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » sob gru 04, 2010 12:30

witam mam kilka pytań.Ostatnio coraz bardziej dziwi mnie ze moj mk3 jest jakis słaby ,szczegolnie widać to na liczniku od predkosci jak da mu sie mocniej to licznik tak jak by sie zawieszał na danej predkosci i stał nie wiem czym to jest spowodowane dziwi mnie to strasznie bo jest to silnik 1.9 TDi myslalem ze ta 90 juz dosyc jedzie.spotkal sie ktos kiedys moze z takim problemem.dodam jeszcze ze auto strasznie muli przy ruszaniu ppozniej troche jedzie od 2tys obrotow do troche ponad 3 tysiace a powyzej to wlasnie dzieje sie tak ze licznik jakby sie zawieszal i auto niechce jechac.czekam na jakies wsbardzokazowki dotyczace bo niepokoi mnie to bardzo



pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

Proszę o pomoc pilne

Post autor: pepsik1 » sob gru 04, 2010 13:05

przyczyn może być wiele notlauf, filtry paliwowy, filtr powietrza zapchany, określ się dokładniej, przy jakiej prędkości zaczyna mulić, a najlepiej jak miałbyś możliwość u kogoś pod kompa podpiąć no jaki silnik bo są różne wersje znajdziesz to z tyłu w bagażniku z lewej strony jak podniesiesz tą klape od zapasowego koła!


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » sob gru 04, 2010 13:08

przy 80 km/h zawiesza sie .silnik jest 1Z



pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

Proszę o pomoc pilne

Post autor: pepsik1 » sob gru 04, 2010 13:16

filtry zmieniałeś?


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » sob gru 04, 2010 13:19

nie wymieniałem



ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » sob gru 04, 2010 13:38

Myślicie ze to winna filtrów? ja od niedawna jezdze TDi wczesniej miałem doczynienia ze zwykłym Dieslem,prosze o jakies rady jeszcze



pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

Proszę o pomoc pilne

Post autor: pepsik1 » sob gru 04, 2010 14:06

może być woda w filtrze paliwa lub inne paprochy może to być jedna z przyczyn, jak bedzie zapchany powietrzny filtr to też nie pojedzie bo silnik nie będzie dostawał powietrza i nie będzie ciągnął tak jak ma :grin: filtr nie drogi bo gdzieś koło 40 zeta a może twoje problemy rozwiązać, ja zawsze przed zimą wymieniam i śmigam :bigok:


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » sob gru 04, 2010 16:43

wymienilem filtry zobaczymy jak bedzie.te strae filtry mialy przejechane 15 tys km.to duzo jak na filtry?



pepsik1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pn lis 09, 2009 19:42
Lokalizacja: Sworne

Proszę o pomoc pilne

Post autor: pepsik1 » ndz gru 05, 2010 19:38

zależy jak użytkowane czy dużo jeżdżone w zapylonym środowisku, jakie paliwko lejesz itd.


Był Peugeot 106 potem 1z a teraz jest AAM.

ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Re: Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » śr mar 09, 2011 22:58

witam pisalem juz kiedys z tym problem oczywiscie wymienilem filtry.ale moj tdi jest dalej slaby,turbina jest sucha z tego co sprawdzalem,ale ostatnio ktos mi powiedzial ze moga byc poprzecierane przewody idace od turbiny i vw bedzie słaby,mogłby ktos mi doradzic w tym temacie,



mizu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 14:46
Lokalizacja: poznań

Re: Proszę o pomoc pilne

Post autor: mizu » czw mar 10, 2011 22:18

ghost231 pisze: moga byc poprzecierane przewody idace od turbiny
Wtedy turbina strasznie świszczy.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

Proszę o pomoc pilne

Post autor: Łuki_79 » czw mar 10, 2011 22:46

Zapewne chodziło o wężyki między turbo a zaworem N75 - sprawdz czy są ok.Sprawdz również wężyk idący od kolektora ssącego do sterownika znajdującego się na podszybiu,stan węży i połączeń między turbo=>ic=> kol. ssący czy nie ma nieszczelności (objaw - widoczny nalot z oleju w miejscu ewentualnej nieszczelności)
Najlepiej jakbyś wykonał logi dynamiczne grup 003,008,011


Obrazek

ghost231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lip 15, 2010 15:22
Lokalizacja: Głuszyca
Kontakt:

Proszę o pomoc pilne

Post autor: ghost231 » pt mar 11, 2011 00:20

tak wlasnie chodzi mi o wezyki miedzy turbo a n75,i sprawdzalem je i powiem ze nie sa w najlepszym stanie na dwoch widac przetarcie w sumie niewielki,golf jest zmulony jechalem vw znajomego calkiem inna jazda,



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości