Strona 18 z 22

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: sob mar 05, 2011 19:36
autor: Łuki_79
michalxd90 pisze:mam taki problem że czasami w dziwny sposób traci moc (jakby turbina się wyłączała)
michalxd90 pisze:Moc wraca oczywiście po ponownym uruchomieniu silnika silnika ale zazwyczaj po jakimś czasie znów ją tracę
Po prostu notlauf.
Sprawdz wężyki podciśnienia,zakres oraz płynność ruchu sztangi gruszki turbiny.Wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: sob mar 05, 2011 20:13
autor: michalxd90
Ok dzięki bardzo. A zawór n 75 też wchodzi w grę ?

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: sob mar 05, 2011 20:16
autor: Łuki_79
michalxd90 pisze: A zawór n 75 też wchodzi w grę ?
Również,ale nie wymieniaj bez wykonania logów - szkoda $$$$
Możesz spróbować zamienić go z N18

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: sob mar 05, 2011 21:45
autor: mizu
Italiano - gruszka chyba dobra, próżnia wciąga sztangę.
Rozumiem, że logi nie dają jesnoznacznej odpowiedzi co szwankuje:
1. gruszka,
2. kierownice się zacinają,
3. N75 nie przełącza.
Jak po kolei to sprawdzać?

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: sob mar 05, 2011 21:47
autor: leon79
Jeśli nadal tak będzie, tzn. ludzie będą pytać po tysiąc razy o jedno i to samo (chyba z lenistwa nie chce się wcześniej użyć szukajki), to ten temat będzie jednym wielkim śmietnikiem. :rozpacz:

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: sob mar 05, 2011 22:32
autor: italiano_83
leon79 pisze: jednym wielkim śmietnikiem. :rozpacz:
Już jest :smoke:
mizu pisze:Rozumiem, że logi nie dają jesnoznacznej odpowiedzi co szwankuje:
Gzie ten log 011 bs :bajer: Jak sprawdzić, rozpiąć sztangę w miejscu łączenia z mechanizmem VNT, i będziesz wtedy "widział" co się przycina sztanga czy gruszka, jak chcesz sprawdzić n75 to kilka postów wyżej jest napisane jak to zrobić.

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: ndz mar 06, 2011 22:39
autor: maruder
Witajcie. Mam typowy problem w moim AFN, czyli około 120km/h golfik dostaje muła. Dzieje się to więc przy obrotach silnika wartości około 2800. Oczywiście na 5. biegu :) I nie ma znaczenia czy przyspieszam powoli czy na maxa - po osiągnieciu 120 muli. Na innych biegach jest ok, przyspieszam na maxa, obroty do 3 tys. z kawałkiem i nic się nie dzieje. Wyskoczył mi błąd 575 czyli: ciśnienie w przewodzie dolotowym, różnica doregulowania. Dodam, że wcześniej czyli gdy nie było notlaufów, nie było tego błędu. I tak pomyśłałem, że być może jedno ma z drugim jakieś powiązanie ;) I pytanie do kolegów: cóż to za ciśnienie i co konkretnie może być przyczyną i jak to wyeliminować? :)
Aha, dodam że zarówno jak wcześniej, jak i obecnie "gwiżdże turbina" ale co konkretnie w niej gwizda to nie jestem w stanie powiedzieć :)

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: ndz mar 06, 2011 22:40
autor: bradley
Polowa ludzi, ktorzy tu pisza o problemach nie przeczytala chyba pierwszej strony tematu :)

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pn mar 07, 2011 08:50
autor: damcio151
Temat zamykam, wszytko co i jak sprawdzić zostało już napisane. Tak więc kto ma takowy problem niech przeczyta temat OD POCZĄTKU .
Reszta się nie zmienia. Inne tematy o notlaufie i tak będą usuwane. Myślę, że ten topic robi dokładnie to po co go założyliśmy - teraz ludzie mają bez większego szukania dostęp do pełnych informacji o notlaufie.

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw mar 13, 2014 12:33
autor: pawlo093
Witam. Wiec tak jak wszyscy piszą 120km/h i odcina turbo ale nie tylko gdy dodaje ostro gazu lub przyspieszam i odrazu puszcze gaz i wcisne sprzęgło słychać takie szybkie syknięcia kilka razy (czy czy czy), poza tym gdzies przy obrotach 1800-2000 szarpie, powyżej juz nie. Znalazłem ze była padnięta gruszka (zjedzona przez rudą) została wymiona i bez zmian. Została sprawdzony zawór n75,n18, przepływomierz. Co moze być przyczyną? Zapieczona geometria czy jeszcze moze co innego?? Prosze o pomoc.

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw mar 13, 2014 14:01
autor: perki
a gruszkę wyregulowałeś ?

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw mar 13, 2014 14:54
autor: pawlo093
grusza jest wyregulowany tylko w takie sposób ze jest ustawiona dokładnie jak stara (mierzona suwmiarką).

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw mar 13, 2014 19:43
autor: italiano_83
pawlo093 pisze:Witam. Wiec tak jak wszyscy piszą 120km/h i odcina turbo ale nie tylko gdy dodaje ostro gazu
W dziale diagnostyka jest regulamin/poradnik podwieszony - zrób logi będzie widać co się dzieje, pewnie klasyk kierownice w nagarze.

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw mar 13, 2014 20:31
autor: eFIeLiPeO
jak slyszysz czy czy czy :D to sprawdz przewody od zaworka do turbo... ja mialem tak jak ty- 120 i koniec brak turbo- wina- wypiety wezyk przy zaworze n75