pompa wtryskowa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

pompa wtryskowa

Post autor: rob3rt1982 » śr mar 30, 2011 12:20

witam
Mam pytanie, czy mozna stwierdzic przykladajac kciuka do wylotu pompy paliwowej 1.9 tdi agr , ze ni edaje wystarczajacego cisnienia i nie otwiera wtrysku? czy tez takowe cisnienie powstaje dopiero w wtrysku paliwowym. Czy pompa musi byc podlaczona do calego ukadu paliwowego, czy tez mozna zrobic to na krutko? z gory dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

pompa wtryskowa

Post autor: munior » śr mar 30, 2011 13:34

rob3rt1982 pisze:Mam pytanie, czy mozna stwierdzic przykladajac kciuka do wylotu pompy paliwowej 1.9 tdi agr , ze ni edaje wystarczajacego cisnienia i nie otwiera wtrysku?
Nie mozna tak niczego stwierdzić ,bo wtrysk otwiera się przy ciśnieniu ok.190 bar ,jak chcesz to sprawdzic przykładając palec :grin:
rob3rt1982 pisze:Czy pompa musi byc podlaczona do calego ukadu paliwowego, czy tez mozna zrobic to na krutko?
Tak pompa musi być podłaczona .Jak chcesz sprawdzić cokolwiek na krótko,czyli wymontowaną pompę ,to nic nie sprawdzisz bez odpowiedniego sprzetu


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

pompa wtryskowa

Post autor: piori » śr mar 30, 2011 13:37

Pompa wytwarza ciśnienie rzędu 1000 barów, nie wiem jak chcesz takie ciśnienie oceniać przykładając kciuk... Wtrysk zaczyna otwierać się w TDI w okolicach 200 barów (zależy jaki silnik), więc nawet jak paliwo jest rozpylane, to nie znaczy że pompa jest sprawna. Możesz przykręcić do rurki z pompy wtryskiwacz wyjęty z silnika i ocenić czy paliwo jest dobrze rozpylane podczas kręcenia rozrusznikiem, tylko uważaj na oczy.



rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

pompa wtryskowa

Post autor: rob3rt1982 » śr mar 30, 2011 14:03

Rozumie, przy podlaczniu tego wtrysku uklad musi byc dobrze odpowietrzony? to moj mechanik przylozyl kciuka i kręcac rozrusznikiem stwierdził , że pompa ma za małe ciśnienie. hmmm zrobiłem wielkie gały , no ale nie jestem w temacie czy ma racje czy nie. Zdarzyło mi sie zapowietrzyc ten silnik, odpowietrzylem go , ale to troche trwało. Padła mi pompa , kupiłem używaną z zapewnieniem że dziala. normalnie załamka......moze ta pompa jest dobra tylko uklad nie odpowietrzony?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

pompa wtryskowa

Post autor: Adamm » śr mar 30, 2011 14:20

rob3rt1982, a moze mechanik ktory ja montowal jest do d....

TDI w miare szybko sie sam odpowietrza


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

pompa wtryskowa

Post autor: rob3rt1982 » śr kwie 13, 2011 13:03

dzien doberek
co sie okazalo! pompa byla padaka, zostala zalozona nowa . Wszysto zostalo podlaczone poprawnie, silnik ma cisnienie, wtryski sparwdzone. Auto nie odpala, po dmuchnieciu samostartem sinik chodzi, ae nei odpala na paliwie. Ale walek , nie wiadomo czego sie czepic? :rozpacz: Panowie, jakies propozycje?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

pompa wtryskowa

Post autor: damcio151 » śr kwie 13, 2011 13:10

pompa w ogóle podaje paliwo ? rozrząd ustawiony prawidłowo ?



rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

pompa wtryskowa

Post autor: rob3rt1982 » śr kwie 13, 2011 13:11

tak, wszystkie wtryski rozpylaja mgielke, tak jak powinno byc, rozrzad ustawiony do znakow.



Awatar użytkownika
Łuki_79
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 19:59
Lokalizacja: *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡__|̲̲̲͡͡͡▫ ̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡__ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡* wieś w POS

pompa wtryskowa

Post autor: Łuki_79 » śr kwie 13, 2011 13:19

Po poluzowaniu nakrętek przewodów wysokiego ciśnienia na wtryskach i kręceniu rozrusznikiem leci paliwo??


Obrazek

rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

pompa wtryskowa

Post autor: rob3rt1982 » śr kwie 13, 2011 13:23

tak , przewody odpowietrzone, paliwo leci, no i silnik nie zaskakuje



nigol_jom
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 485
Rejestracja: wt gru 04, 2007 11:29
Lokalizacja: SRC

pompa wtryskowa

Post autor: nigol_jom » śr kwie 13, 2011 13:45

Tak głupio się zapytam o świece żarowe czy grzeją? ... bo skoro paliwo leci itd to raczej powinien odpalić skoro to "zapłon samoczynny"



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

pompa wtryskowa

Post autor: Fahoo » śr kwie 13, 2011 13:46

skrajnie przestawiony kąt wtrysku na pompie


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

pompa wtryskowa

Post autor: rob3rt1982 » śr kwie 13, 2011 13:51

swiece żarowe dzilaja trzy jedna padnieta, wiec i tak sinik powinien dzialac. Co do kata wtrysku, ta popma ma jedno polozenie w stosunku do poska rozrzadu, czy istnieje jakis sposob na przestawienie tego kata?



rob3rt1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt mar 29, 2011 16:01

silnik nie odpala

Post autor: rob3rt1982 » śr kwie 13, 2011 14:02

Szanowni Forumowicze. Sprawa wyglada tak, mechanik przestawial kat wtrysku we wszystkie mozliwe strony i sinik wciaz nie odpala. Przyczyna padniecia mojego golfika bylo zatarcie pompy. Dzialał do ostatniego tchnienia, po padnieciu popmy probowalem go odpaic oczywiscie nie zagadal. W pasku urway sie dwa zeby i troche go potargalo ale sie nie przestawil. Po wyminie pompy wtryski sikaja jak z pyty strzelil :grin: wiec to nie wina pompy, ani wtryskow. Cisnienie w cylindrach w normie, odpala na eterze. wyczerpaly sie ustawiania kata wtrysku. Oczywiscie jest odpowietrzony. No i nie gada!! czy ktos mial takie przeboje? moze cos z elektryka po drodze siadlo? jakies pomysly?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw kwie 14, 2011 16:17 przez rob3rt1982, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości