1z podpiera zawory

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

1z podpiera zawory

Post autor: jarciu_T4 » pt lip 01, 2011 22:04

Witam wszystkich.. Pomagam kumplowi z golfem ... znany przypadek zimny podpiera zawory po przegazowaniu. (oczywiście zimny znaczy do puki 90 nie osiągnie) może chodzić na postoju 10 min a itak objaw występuje .więc nie ma mowy o gazowaniu na zimnym silniku. nie jestem jakimś mechanikie ale był juz u takich szpeców gdzie pompa wtryski a nawet głowica do zdjęcia... Na chwile obecną nie dysponuje manometrem i tu mój brak narzędzi ( już sobie zamówiłem) jako że to typowy objaw dla tego silnika to wymieniłem mu pompe oleju na nową ze sklepu ale NIE ORYGINAŁ taka za 90 pln.. filtr MAN i olej CASTROL 10 w 40.. objaw wystepuje nadal... prosze o rade ludzi którzy zęby na tym zjedli.. czy pompa szajs czy wymieniac popychacze czy jest jeszcze gdzieś jakiś zawór upustowy o jakim nie wiem.. dziękuje pozdrawiam i przepraszam jeżeli temat już był.. Aha oczywiście ewidentnie podpiera zawory brak kompresji czasem na 2 czasem na 1 tłoku.. wystarczy zgasić i od razu odpalać kręci chwilke bez komprechy łapie i jest ok... można też go delikatnie przegazowywać do 2 tysi i też objaw ustąpi...



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

1z podpiera zawory

Post autor: edzio » sob lip 02, 2011 00:24

Odłącz wąż przed kolektorem ssącym ten co idzie od IC.tak ,żeby nie bylo doładowania turbo i zobacz ,czy coś zmieni.



jarciu_T4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: czw lut 26, 2009 22:19
Lokalizacja: łask

1z podpiera zawory

Post autor: jarciu_T4 » sob lip 02, 2011 14:27