pytanie o zaworek

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

pytanie o zaworek

Post autor: fructo » pn mar 27, 2006 09:25

Witam

Mam mianowicie takie pytanie : wczoraj przez przypadek zauwazylem ze ten zaworek znajdujący sie kolo przeplywomierza prawdopodobnie N75 nie pyka gdy wlaczylem stacyjke.Zawsze pykal wiec pytanie jest takie: czy on powinien pykac caly czas czy czasami pykac a czasami nie???? :] pojechalem na vaga dzisiaj i mi mechanik powiedzial ze nic mu nie wyskoczylo oprocz tego ze prawdopodobnie strzelony jest czujnik temp. paliwa. Czy te dwie rzeczy mają ze soba jakies powiązanie????



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn mar 27, 2006 14:10

nie mają powiązania - a pykanie N75 nie jiest jego stanem diagnostycznym - mi w mrozy tez nie pykał.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » pn mar 27, 2006 14:59

no wlasnie corvax nie wiem czy nie pykając tez dziala :) narazie jetsem zielony i sie na tym nie znam. zawsze pykal a tu nagle przestal wiec nie wiem czy dziala czy nie :)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn mar 27, 2006 15:22

gdyby nie dzialal to na pewno powodowałoby to tryby awaryjne, a to byś poczuł - poobserwój co sie bedzie działo, bo tak jak pisałem z tym pykaniem to nie jest oczywista sprawa


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn mar 27, 2006 16:30

witam .U mnie też nie cyka ale jest wszystko ok.Osiąga obroty i jeździ bardzo dobrze.Ja także myślałem że jak nie cyka to jest zepsuty bo raz tak miałem , ale teraz nie cyka a jeździ normalnie.

pozdrawiam
damcio151



Awatar użytkownika
fructo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 17:18
Lokalizacja: ..
Kontakt:

Post autor: fructo » pn mar 27, 2006 18:48

W sumie to chyba jest rzeczywisice dobry bo jechalem dzisiaj 180km/h i jeszcze mialem gazu pod noga wiec ciagnie dobrze wiec sie nie mam czym przejmowac poprostu nie pyka i tyle :]



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt mar 28, 2006 14:11

Zgadzam się .Nie ma się czym przejmowac,wszystko jest w porządku.

pozdrawiam
damcio151



Lolekg12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 27, 2006 14:30
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Lolekg12 » śr kwie 12, 2006 17:33

Czy awaria tego zaworka może spowodować, że na czwórce i piątce nie można wkręcić silnika powyżej 3500 obrotów (powyżej 130-140 km/h)? zastanawiam się czy to awaria zaworka, czy też turbina się kończy. Poniżej podanych wartości golf zachowuje sie bez zarzutu (golf III TDI).



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 12, 2006 17:41

calkiem prawdopodobne ze to zaworek gdy przy ok 3 tys odcina Ci moc, ale rownie dobrze moga to byc przetarte wezyki idace do zaworka (tak bylo u mnie). Sprawdz je dobrze a jak beda ok to podepnij auto pod kompa i sprawdz co sie dzieje.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Lolekg12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt sty 27, 2006 14:30
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: Lolekg12 » śr kwie 12, 2006 17:46

Poprawiłeś mi humor. Sprawdzę wężyki a zaworek już zamówiłem. Mam nadzieję, ze to jednak nie turbina. Dziękuje!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 12, 2006 21:18

nie ma problemu. tylko dobrze sprawdz te wezyki. mi mechanik d.....pa sprawdzal i powiedzla ze sa ok. kupilem nowy zaworek zalozylem i nadal bylo to samo. pozdejmowalem wezyki a tam juz jeden prawie w 2 czesciach :/ wymienilem wezyk i dalej jezdze na starym zaworku :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 99 gości