Mam Problem z turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Łukasz1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw mar 30, 2006 16:40
Lokalizacja: Radom

Mam Problem z turbo

Post autor: Łukasz1985 » czw mar 30, 2006 16:46

Mam problem z turbo przy wyższych obrotach silnika między 2,5 tys a 4tys nieraz odcina mi sie turbo (tak mi sie wydaje) i czuje drastyczny spadek mocy. Moje auto poprostu przestaje sie rozpędzać czy ktoś może wie jaki jest tego powód??? ach mam golfa III tdi 1,9 90KM



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw mar 30, 2006 16:48

Elektrozawór sterujący turbiną. Kumpel ostatnio to wymienił (nowy około 150 zł ) gość mu założył używany za 70 i auto chodzi jak burza.



Awatar użytkownika
Paweł NPI
...
...
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 13:55
Lokalizacja: OLSZTYN / Ruciane-Nida VWarmińsko-mazurskie

Post autor: Paweł NPI » czw mar 30, 2006 18:42

A masz coś takiego jak przepływomierz powietrza?? Chyba w TDI jest, więc może być to...


[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/426][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/426/3/1[/img][/url]

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images46.fotosik.pl/298/9584d7b661611e73.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 30, 2006 20:17

Diagnoza, dynamicznie.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw mar 30, 2006 21:42



[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pn kwie 03, 2006 20:42

ja mam podobne pytanie ale nie do konca. Dzisiaj bylem przedmuchac klekota na obwodnicy Krakowa, delikatnie przyspieszajac ani raz nie bylo tego objawu. Ale po powrocie do Kraka dalem mu kite zeby wyminac jakiegos palanta turlajacego sie Focusem, lewym pasem i .......znowu lipa. Zjechalem na stacyjke resecik i znowu wszystko hula. Do nastepnego razu... :grrr: Jak przyspieszam spokojnie ok ale jak cegla to dramacik. Coz to moze byc??


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

-one-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: ndz paź 23, 2005 22:12
Lokalizacja: W-wa

Post autor: -one- » pn kwie 03, 2006 22:30

domek pisze:ja mam podobne pytanie ale nie do konca. Dzisiaj bylem przedmuchac klekota na obwodnicy Krakowa, delikatnie przyspieszajac ani raz nie bylo tego objawu. Ale po powrocie do Kraka dalem mu kite zeby wyminac jakiegos palanta turlajacego sie Focusem, lewym pasem i .......znowu lipa. Zjechalem na stacyjke resecik i znowu wszystko hula. Do nastepnego razu... :grrr: Jak przyspieszam spokojnie ok ale jak cegla to dramacik. Coz to moze byc??
To jest napewno PSJ,a tak poważnie to masz turbinę ze zmienną geometrią łopat a one lubią się zacinać. temat tysiąc razy poruszany na forum-poszukaj a znajdziesz :bigok:



Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » pn kwie 03, 2006 22:34

Stawiam na elektro zawór sterujący pracą turbo.


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » śr kwie 05, 2006 20:42

PSJ preferuje jak jezdze z 5-miesiecznym SYNEM. Reszta rodzinki nie ma szans na ulgi :satan: Takze raczej to w moim przypadku jest niemozliwe. Ile moze kosztowac taki zawor do AFN-a?


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » śr kwie 05, 2006 22:09

domek pisze:Ile moze kosztowac taki zawor do AFN-a?
120-150zł


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » śr kwie 05, 2006 23:18

sprawdze jak tak bedzie to Cie usciskam, dam plusa i flasze wysle lub zawioze.


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
ccinekk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: czw mar 03, 2005 23:44
Lokalizacja: Nowa Ruda
Kontakt:

Post autor: ccinekk » czw kwie 06, 2006 07:22

domek pisze:sprawdze jak tak bedzie to Cie usciskam, dam plusa i flasze wysle lub zawioze.
Hehe :pub: piszę się na to :okej: :okej:


POWERED BY IBIZA GT TDI

133KM@314Nm

domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » pt kwie 07, 2006 20:51

Dzisiaj po raz kolejny wyjechalem popoludniem przedmuchac maszyne, tym razem po miescie zeby nim poszarpac ostrzej redukcje itp i szok(pozytywny) bo nic sie nie stalo. Ani razu nie mialem trybu awaryjnego. Ale zaczynam miec dziwne przeswiadczenie ze to moze byc cos z powietrzem. Acha i nikt nie odpowiedzial mi na pytanie gdzie na diag. dynamiczna w Krakowie, nikt nie wie? :bajer:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt kwie 07, 2006 21:17

domek, jak chcesz obciazyc silnik to raczej wyjedz na trase i rozpedz sie mocno na 5 biegu, na niskich biegach silnik jest mniej wysilony i tryb awaryjny moze sie pojawiac na ostatnim biegu


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości