podłaczenie obrotomierza VW Golf 3 1.9TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hubert.eze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 22:07
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

podłaczenie obrotomierza VW Golf 3 1.9TDI

Post autor: hubert.eze » pt kwie 14, 2006 22:30

Witam!
To mój pierwszy post na forum, dlatego chciałym bardzo serdecznie powitac wszystkich użytkowników.
Zwaracam sie do Was z wielką prośbą. Otóż niedawno wymieniłem w swoim golfie silnik benzynowy 1.8 (90KM) na silnik diesla 1.9TDI o takiej samej mocy. Wszystko śmiga jak w zegarku szwajcarskim, jestem z niego bardzo zadowolony, jednak mam jeden problem, który mnie bardzo denerwuje. Nie wiem jak podłączyć obrotomierz. Czytałem na forum, że można podpiąć do alternatora, wyjście W. Ale alternator został po silniku benzynowym i nie wiem czy, aby napewno znajdę takie wyjście w alternatorze. Jeśli nie, to jak inaczej moge podpiąc obrotmierz w dieslu? Nie jest to może takie ważne, ale nie ukrywam, że denerwuje mnie wskazówka obrotomierza bedąca cały czas na zero.
Aha i jeszcze jedno. Czytałem na forum, że zdarzały się problemy tego typu, że nie działał obrotomierz i mrygała konrtolka oleju, mimo, że z olejem jest wszystko w porządku. U mnie jest to samo. Też mryga i też mnie wkurza ;) Czy to może mieć związek z obrotomierzem, albo z alternatorem?
Pozdrawiam
Hubert



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt kwie 14, 2006 22:53

Witaj.A obrotomierz masz z diesla czy z benzynki?



hubert.eze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 22:07
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: hubert.eze » pt kwie 14, 2006 22:55

Zegary zostały po benzynce.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt kwie 14, 2006 23:01

hubert.eze pisze:Zegary zostały po benzynce.
To może być problem,impulsy do obrotomierza idą z czujnika Halla,a w dieslu z alternatora.I raczej nie będzie to działać.



hubert.eze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 22:07
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: hubert.eze » pt kwie 14, 2006 23:15

Ok, rozumiem czyli musze mieć zgeary diesla. Ale w takim razie chciałem się zapytać, które przewody od zegarów to przewody od obrotomierza. Jak je moge znaleźdź, nie wykręcając licznika? I jeszcze jedno, skoro alterator został po silniku benzynowym, w którym obroty idą z czujnika Halla, to w alternatorze, może nie być wyjścia W. Jeżli go nie będzie to jak moge podłączyć już dieslowskie zegary?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt kwie 14, 2006 23:24

Tutaj masz piny do mk III.
Poczytaj jeszcze ten temat.



hubert.eze
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt kwie 14, 2006 22:07
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: hubert.eze » pt kwie 14, 2006 23:43

Ok, dzięki serdeczne za pomoc, bede eksperymentował! No i musze sie zaopatrzyć w zegary dieslowskie. Jeszcze raz dzięki, pozdrawiam.

[ Dodano: 15 Kwi 2006 18:44 ]
Mam jeszcze jedno pytanie. Otóż w moim alternatorze firmy Bosch jest jedno podłączenie plusowe czyli od alternatora i znajduje się kostka do której wkłada się wtyczkę z czarnym kablem od kontroli ładowania. W gniazdku tym gdzie wchodzi wtyczka od kontrolki jest jeszcze jedna wsówka do której nie ma żadnego kabla. Czy tej wolnej końcówki można podłączyć kabel do obrotomierza (Czy to zastępuje wyjście W)??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości