Witam.
Proszę o poradę. Budżet 1500 pln i ani złotówki więcej. Motor Bazowy, (prawdopodobnie) słupek JR z turbiną T2 bez chłodzenia wodnego, pompa JR (nieszczelna-kapie z niej paliwo gdzieś od strony silnika- górny dekiel nowo uszczelniony), kompresja 27, 28,28, 27 bar, wtryski z rozpylaczami DN O SD 293 mocno nadwątlone, skrzynia 4S w stanie dobrym(oryginalnie była 4T).
Dostępna za darmo głowica z 1.9 TD z VW T4 w dobrym stanie (bez pęknięć), dostęp do częsci z intercars i cempolu.
Co byście poradzili w tych pieniądzach do zrobienia? A może poszukać innego motoru ze skrzynią w tej cenie i nie bawić się w remont?
remont TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
remont TD
wtryski około 250zł z regulacją, głowica sprawdzenie z profilaktyczną wymianą prowadnic i uszczelniaczy pewnie około 250-300zł, dół powinien być dobry z uwagi na dobrą kompresję, ale dla pewności sprawdzić (zalać naftą) , remont pompy chyba około 500zł lub nową pewną do 200zł kupisz, no i pierdółki czyli nowe oleje filtry pasek rozrządu pompa wody termostat jeżeli jest potrzeba i uszczelka głowicy. myślę że w 1k się powinieneś zmieścić.
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
remont TD
ja4rqu, graniczne zużycie to 26 bar, więc nie mów mi o dobrej kompresji. Auto przebiera przy każdym odpaleniu na zimnym i musi jeździć non stop na przyspieszaczu.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
- ja4rqu
- Gadatliwa bestia
- Posty: 635
- Rejestracja: czw kwie 22, 2010 15:14
- Lokalizacja: Okolice Przemyśla
remont TD
Ze jak? ta kompresja na cieplo czy na zimno mierzona? u mnie jest 24 24 12 12 i przebiera chwilke po odpaleniu. kat wtrysku mam nawet opóźniony w stosunku do oryginału. I jak odpali to chodzi jak burza. w mrozy do minus 10 palił dobrze. wiec nie wiem co sie dzieje u Cechę.
- Qball
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:14
- Lokalizacja: Zdunek/Myszyniec
- Kontakt:
remont TD
Ja bym poszukał jakiegoś silniczka używanego i doprowadził go do dobrego stanu. Ja kupiłem SB-ka ze skrzynią 4s(padła niestety )za 600zł i od razu wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo stara padła i silnik chodzi pięknie. Ja bym szukał silnikaBENITO pisze:Co byście poradzili w tych pieniądzach do zrobienia? A może poszukać innego motoru ze skrzynią w tej cenie i nie bawić się w remont?
Kompresja 12 to chyba w silniku benzynowym a nie w dieslu. Nominalnie powinno być 34 bar minimalne 26 bar tak jest w danych technicznychja4rqu pisze: 24 24 12 12
Po za tym różnica pomiędzy cylindrami nie powinna wynosić powyżej 3 bar
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości