Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: macbat » śr mar 21, 2012 20:02

witam

niestety ale po raz kolejny moj ajm mnie zawiodl po naprawie czujnika polozenia walu wymianie rozrzadu nastapila katastrofa.... :((
najgorsze ze nie wiem z ktorym problemem mam najpierw jechac:

powyzej 120 lapie tryb awaryjny
gasnie jak jest malo paliwa (rezerwa jeszcze sie nie pali jedna kreska przed)
jak jest zimy pali odrazu a jak cieply to ciezko
pali mi okolo 12 l w miescie tak pokazuje komputer i tak tez z moich wyliczen

pozatym wsystko ok nie kopci na niebiesko czy czarno, nie bierze oleju, pracuje rowno po rozgrzaniu...

pomocy?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: italiano_83 » śr mar 21, 2012 20:06

macbat pisze:powyzej 120 lapie tryb awaryjny
Notlauf jest podwieszony temat w tym dziale.
macbat pisze:gasnie jak jest malo paliwa (rezerwa jeszcze sie nie pali jedna kreska przed)
Więc warto zajrzeć do baku, może być syf który blokuje przepływ paliwa przy małej jego ilości.
macbat pisze:jak jest zimy pali odrazu a jak cieply to ciezko
Typowy objaw w PD - dwa wyjścia regeneracja rozrusznika, edycja map startowych.
macbat pisze:pali mi okolo 12 l w miescie tak pokazuje komputer i tak tez z moich wyliczen
Podstawa to termostat do sprawdzenia, a pierwsza usterka tez może się do tego przyczyniać.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: macbat » śr mar 21, 2012 20:08

macbat pisze:pali mi okolo 12 l w miescie tak pokazuje komputer i tak tez z moich wyliczen
Podstawa to termostat do sprawdzenia, a pierwsza usterka tez może się do tego przyczyniać.[/quote]



zapomnialem termostat wymieniony bo nie trzymal temp...


zaczynam naprawde miec dosyc tego auta ;/



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: italiano_83 » śr mar 21, 2012 20:19

Pierwsze trzy problemy są opisane na forum wystarczy poszukać i poczytać, rozwiąże je to się zobaczy dlaczego więcej spala.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: Haki » czw mar 22, 2012 00:21

Tak w podpisie u Ciebie zauważyłem ,że masz AJM++ robiony ? czy Ori wszystko bo nic nie napisałeś


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: macbat » czw mar 22, 2012 18:07

robiony lekki czips do 138 km nie chcialem go meczyc.

aha i zauwazylem ze na biegu jalowym jak tutaj ludzie pisza ze maja okolo 1 litra spalanie u mnie jest rzadko 1,9 a normalnie ponad 9 :O



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: Haki » czw mar 22, 2012 21:44

Kto robił ten soft ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

macbat
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pt wrz 05, 2008 13:46
Lokalizacja: lubuskie/oslo
Kontakt:

Re: Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: macbat » czw mar 22, 2012 22:06

Haki pisze:Kto robił ten soft ?
jezu zabij mnie nie pamietam bylem z tym w poznaniu 2,5 roku temu ale bylo ok hamownia dwa razy korkety itd nic sie po tym nie dzialo z silnikiem...

kolejna dziwna sprawa 10 min wpadl kolega z kablem co cos tam kuma z vag-com i co najdziwniejsze jedyny blad jaki byl to lusterka ze cos tam z ogrzewaniem ;/

zaczynam stawiac ze to sterownik moze byc ?



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: Haki » czw mar 22, 2012 22:35

Lusterka i ogrzewanie to w 99,9 % wina spalonej maty pod szkłem ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Problemy z silnikiem ... mnogie .... AJM

Post autor: EnJoy » czw mar 22, 2012 22:54

jak dla mnie masz mega rozjechany kąt synchronizacji.. widocznie ktoś źle rozrząd spiął do kupy. Sprawdź go na VAG-u



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości