HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Mam wielki problem. Po Notlaufie który miałem jakiś czas temu wymieniłem n75. Wszystko było super, auto było żwawe, turbina dmuchała jak nalezy. Kilka dni temu problem znowu powrócił... Postanowiłem wymienic wszystkie wężyki na nowe i auto całkiem straciło moc, jedzie jakby miało 20 koni. Przy notlaufie było, że do pewnego momentu ciągnął a teraz kompletnie nic. Przy odpalaniu turbina sie załącza, przy dodaniu gazu niby dmucha ale auto za nic nie przyśpiesza jakby miało turbo. Przy wymianie wężyków w jednym z przewodów ( ten który wchodzi do turbo, kolor niebieski ) zauważyłem olej
Czy to znak, że życie turbiny sie skonczyło czy może być to coś innego ?
Moje MK2 FIRE&ICE viewtopic.php?f=87&t=533238" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
- italiano_83
- V.I.P.

- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Zloguj drania i wrzuć logi do działu diagnostyka.
Gruszka turbo jak i przewody powinny być suche, sprawdź z którego miejsca wydobywa się olej.
Gruszka turbo jak i przewody powinny być suche, sprawdź z którego miejsca wydobywa się olej.
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
z tego co widziałem wydobywa sie z miejsca gdzie nachodzi wężyk. Więcej nie zobacze na aucie jak siedzi
Moje MK2 FIRE&ICE viewtopic.php?f=87&t=533238" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
ja wlączasz stacyjke słychać cykanie zaworu n75 i czy po odpaleniu pracuje. sprawdzałeś błędy na vagu.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- nitrox89
- Dawca organów

- Posty: 2111
- Rejestracja: wt gru 21, 2010 21:49
- Lokalizacja: Kraków okolice
- Auto: mk4 AXR+
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Sprawdź podłączenie wężyków i wtyczki do N75.
Rust is lighter than carbon fiber
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
nitrox89, zawór napewno podłączony ok JABcok20, na zapłonie nie działa, jak jest odpalony to działa
Moje MK2 FIRE&ICE viewtopic.php?f=87&t=533238" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Proponuję zrobić w ten sposób : sprawdź najpierw vagiem czy nie masz błędu związanego z otwartym obwodem sterowania elektrozaworem N75 lub czujnikiem ciśnienia doładowania G71 lub innych związanych z osprzętem silnika a mających wpływ na ciśnienie doładowania lub tryb awaryjny. Jeśli błędy będą to je opisz a podamy wskazówkę czego i gdzie szukać. Jeśli błędów nie będzie to wężyk niebieski i czerwony wypnij z N75 a ich końce zaślep tj. tych wężyków i wtedy się przejedź i powiedz czy auto odzyskało dynamikę. Jeśli nie to wykonaj log statyczny i dynamiczny grupy 010 i wklej tu linki tych logów. Jeśli w nich wartość masy powietrza zmierzonej przez przepływkę będzie wynosiła stale 847 mg/skok to masz nieszczelność w dolocie ale jeśli wartość będzie prawiłowa względem ciśnienia doładowania to turbo na 100% jest do wymiany.
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Sztomel, Czyli jaka powinna być reakcja auta na wypięcie i zaślepienie miejsc po wężykach ?
EDIT: Dzisiaj postanowiłem wymienić reszte wężyków, tj. od kompa do dolotu i od n18 do samej pompy oraz zaślepiłem EGR, powiem szczerze, że jest lepiej bo juz zaczyna sie notlauf a nie jak wczesniej kompletny brak mocy. Tak więc węzyki na bank są ok, próbwałem bypasa z ominieciem n75 ( był dopiero wymieniony ale wolałem sprawdzić ) nie zmieniło to kompletnie nic. Przed podpięciem do kompa zostało mi coś sprawdzić ? ktoś wspominał o zapiekaniu sie wastegatu, to może być przyczyną mulenia auta ?
EDIT: Dzisiaj postanowiłem wymienić reszte wężyków, tj. od kompa do dolotu i od n18 do samej pompy oraz zaślepiłem EGR, powiem szczerze, że jest lepiej bo juz zaczyna sie notlauf a nie jak wczesniej kompletny brak mocy. Tak więc węzyki na bank są ok, próbwałem bypasa z ominieciem n75 ( był dopiero wymieniony ale wolałem sprawdzić ) nie zmieniło to kompletnie nic. Przed podpięciem do kompa zostało mi coś sprawdzić ? ktoś wspominał o zapiekaniu sie wastegatu, to może być przyczyną mulenia auta ?
Moje MK2 FIRE&ICE viewtopic.php?f=87&t=533238" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
nie zaślepienie miejsc po wężykach tylko zaślepienie końców tych wężyków jak je wypniesz z N75. Reakcja będzie taka, że nie będzie nic ograniczało ciśnienia doładowania więc turbo powinno się zbierać i już powyżej 2000 obrotów stale przeładowywać. Nie prosiłem abyś zastosował bypass bo i po co. My chcemy przecież stwierdzić czy turbo będzie pompowało na full i czy oraz jak szybko osiągnie a następnie przekroczy wartość zadaną ciśnienia doładowania. Powinieneś najpierw zacząć od podłączenia się Vagiem. Możesz oczywiście sprawdzić czy sztanga sterująca zaworem upustowym Wastegate jest w pozycji maksymalnie wysuniętej z gruchy siłownika ciśnieniowego czy też maksymalnie wciągniętej w gruchę.SebaMK3 pisze:wypięcie i zaślepienie miejsc po wężykach
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Sztomel, Zrobiłem jak pisałeś, wężyki wyjąłem z n75 zaślepiłem śrubkami. Auto na początku szło jak głupie ale tylko do 120 km/h, typowy notlauf. Zatrzymałem się żeby zawrócić ruszam i buuuuuuuuuu... Auto znowu nie żyje
Muł tak jak wcześniej. Co dalej, na VAG'a ?
Moje MK2 FIRE&ICE viewtopic.php?f=87&t=533238" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Czyli wychodzi na to, że turbo pompuje. Zloguj dynamicznie dwie grupy jednocześnie 003 z 011 z podpiętym N75 a potem z zaślepionymi tymi wężykami od niego i odczytaj zapisane błędy w sterowniku silnika. Zrób też loga statycznego i dynamicznego grupy 010.
Re: HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
To mi wyjaśniłeś SztomelSztomel pisze:Czyli wychodzi na to, że turbo pompuje. Zloguj dynamicznie dwie grupy jednocześnie 003 z 011 z podpiętym N75 a potem z zaślepionymi tymi wężykami od niego i odczytaj zapisane błędy w sterowniku silnika. Zrób też loga statycznego i dynamicznego grupy 010.
Moje MK2 FIRE&ICE viewtopic.php?f=87&t=533238" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
Zapraszam do ->> VAG Pojezierze
http://www.facebook.com/pages/VAG-Pojez ... 4885806037" onclick="window.open(this.href);return false;
- CzesiuStg
- Mały gagatek

- Posty: 129
- Rejestracja: czw sty 12, 2012 20:06
- Lokalizacja: Starogard Gdański
HELP ! Po notlauf'ie posypała się turbina ?
Witam:)
potrzebuje porady jak odlaczyc sztange wychodzaca z turbiny turbo od tej dzwigienki .
chodzi o Golfa3 1.9 TDi
potrzebuje porady jak odlaczyc sztange wychodzaca z turbiny turbo od tej dzwigienki .
chodzi o Golfa3 1.9 TDi
Zapraszam
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=509158" onclick="window.open(this.href);return false; 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości






