co z ta masa???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

hannah7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 20:50

co z ta masa???

Post autor: hannah7 » śr paź 03, 2012 17:08

witam ponownie!opisywalam ostatnio moj problem,ale niestety w zlym dziale,wiec napisze jeszcze raz.
zaraz na poczatku dodaje ze nic nie moge znalezc na forum! jestem posiadaczka vw golfa 1.9 SDI 2001r. przez noc rozladowuje sie akumulator-tylko prosze nie piszcie mi ze gdzies gubie mase bo wiem o tym :-( maz przeczyscil jakies szotki i styki-nic. pojechalismy do elektryka-alternator...oki zanieslismy do renowacji.podlaczamy ponownie,ladujemy i .... :panna: znowu to samo.cala elektryka siadla,nie moge przeciez codziennie ladowac akumulatora :banghead: !!!! prosze pomozcie mi!



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

co z ta masa???

Post autor: italiano_83 » śr paź 03, 2012 19:03

1. To się nadaje do działu elektryka.
2. Miernik w łapki z marketu za 10-20zł i sprawdzić pobór prądu na postoju.
Opis w tym temacie jak to zrobić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=476429" onclick="window.open(this.href);return false; punkt 3.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

hannah7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 20:50

Re: co z ta masa???

Post autor: hannah7 » śr paź 03, 2012 21:22

italiano_83 pisze:1. To się nadaje do działu elektryka.
2. Miernik w łapki z marketu za 10-20zł i sprawdzić pobór prądu na postoju.
Opis w tym temacie jak to zrobić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=476429" onclick="window.open(this.href);return false; punkt 3.
ostatnio napisalam do dzialu elektryka to ktos mi odpisal ze zly dzial,wiec juz sama nie wiem gdzie pisac :otepienie:
dzieki



Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

co z ta masa???

Post autor: stefano189 » śr paź 03, 2012 23:00

italiano_83 pisze:Opis w tym temacie jak to zrobić viewtopic.php?f=35&t=476429 punkt 3.
można zrobić tak jak tutaj. Jak się okaże, że prąd rzeczywiście spiernicza i to w dużej ilości, to na " piechotę " trzeba sprawdzać bezpieczniki. Jeśli po wyciągnięciu danego bezpiecznika, pobór nagle spadnie, to mamy winowajcę i wiemy który obwód zżerza prąd.


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

_model_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 07:57
Lokalizacja: Toruń / Osiek nad Wisłą
Auto: Skoda Rapid Liftback 1,0TSI 110KM MY2019
Silnik: DKRC
Kontakt:

co z ta masa???

Post autor: _model_ » czw paź 04, 2012 09:16

A może po prostu aku dopomina się wymiany...Ja bym zaczął od tego...


Skoda Rapid Liftback 1,0TSI MY 2019, Ambition+Audio+Sunset

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

co z ta masa???

Post autor: munior » sob paź 06, 2012 22:46

_model_ pisze:A może po prostu aku dopomina się wymiany...Ja bym zaczął od tego...
A ja bym zaczął od tego ile ciągnie prądu w czasie spoczynku ...powinno być w granicach 150 mA ,zużycie 300mA i wiecej ,to zbyt dużo i trzeba szukać "złodzieja " :chytry: Natomiast najdziwniejsze jest to że był u elektryka ,i nic nie wiadomo czy mierzył ,czy nie ...bo jak nie mierzył ,to żaden elektryk ...od tego ile ciągnie w spoczynku powinien zacząć


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
rambo83
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:06
Lokalizacja: Suwałki

co z ta masa???

Post autor: rambo83 » śr paź 31, 2012 13:25

Gdyby prąd był w granicach 150mA to aku szybko by zdechł. Prawidłowe wartości powinny mieścić się w granicach 20mA.


Alpine CDA-9812RR
Wygłuszenie - przód
Hertz DSK 165 - bi amp
Wzmacniacz - Esx Q404
Sony XM-4520
Zabudowa boku - Mds 08
ATS CUP 15'

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 38 gości