Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » ndz lis 17, 2013 15:42

Ile wynosi ta podziałka na bagnecie?do końca tego zakropkowanego miejsca uzupełnia się olej?



Awatar użytkownika
peter_86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: wt sie 15, 2006 09:27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: peter_86 » ndz lis 17, 2013 15:45

golfgolf123, czy codziennie bedziesz wymyslal po jednym pytaniu na temat silnika AXR?, nie dziwie sie ze temat jak to napisales "sie tak rozwija..". Oleju wg mnie powinno byc na 3/4 miarki, od min do max masz okolo 1l



Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » ndz lis 17, 2013 16:09

Oczekuje tylko waszej porady nic więcej.Zastanawiam się jaki olej wybrać wiem że ma to być 5w40 505.01 ale nie wiem czy Castrol czy Motul jaki bedzie waszym zdaneim najlepszy dla tego silnika?(któego będzie mniej zużywał)



Awatar użytkownika
michoswwy
...
...
Posty: 924
Rejestracja: ndz lip 08, 2012 16:35
Lokalizacja: Wyszków

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: michoswwy » ndz lis 17, 2013 16:41

Motul wg mnie lepszy olej od Castrola który aktualnie ma dawną renomę a nie jakość



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: robert14-83 » ndz lis 17, 2013 19:06

ja u siebie używam Mobil 3000 XE 5w-30 - między wymianami dolewam max 200ml,
świece żarowe grzeją poniżej 5 stopni(odczyt czujnika)-nie mylić z temperaturą otoczenia,
na bagncie masz takie "zagięcia" miedzy którymi jest kratkowane pole- ja staram się utrzymywać poziom oleju max u góry tego kratkowanego pola(mam nadzieję ze rozumiecie o co chodzi).



Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » ndz lis 17, 2013 19:53

Ostatnio zaobserwowałem biały dym podczas zimnego rozruchu mojegomk4,na moje oko jest to para i jest bezwonna,na co mam zwrócić uwagę,czego to jest wina?



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: barto125 » wt lis 19, 2013 01:56

Na temperaturę za oknem...



Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » wt lis 19, 2013 10:48

Ale dlaczego u mojego kolegi któy ma tez mk4 z takim silnikiem tak sie nie dzieje i u taty który ma mk4 tdi alh?



robert14-83
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 699
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
Lokalizacja: sucha beskidzka
Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
Silnik: CXSA

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: robert14-83 » wt lis 19, 2013 14:00

Bo pewnie tata i kolega robią duże odcinki(dużo jeżdżą samochodem) i samochód jest dogrzany. wilgoć zdąży porządnie odparować a w twoim mkIV pewnie jazdy było troche mniej i stąd ten biały dym przy porannym odpaleniu. Na dymienie przy porannym rozruchu ma także wpływ obecna aura. Ważne aby w miarę rozgrzewania się sinika dym się ograniczał.
Jeśli dymi non stop w dużych ilościach do można sprawdzić płyn układu chłodniczego czy nie dostaje się do komór spalania(poprostu czy go nie ubywa)...



Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » wt lis 19, 2013 17:45

Dzięki za poradę,tak oczywiście jak tylko przejde kawałęk ten biały dym znika i juz się nie pojawia.Obserwuje kilka dni poziom płynu głodniczego nic nie ubywa ani nie wzrasta,olej też w normie.



Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » sob gru 07, 2013 14:28

Panowie,przeczytałem ostatnio trochę postów na temat podwyższenia mocy,wiem że można założyć pompki od ARL,turbine z 3.o TDI przystosowaną pod 1.9TDI,większy FMIC.Mam prośbę czy mógłby ktoś wycenić ile te poszczególne części kosztuje i jak do odbije sie na wzroście mocy i momenntu obrotowego?



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: barto125 » sob gru 07, 2013 23:57

komplet dobrych pompek 1500, turbo z przerobkami tez kolo 1000, fmic + rury 500, zestrojenie tego z 1000...



Awatar użytkownika
golfgolf123
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 510
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 16:18
Lokalizacja: Płock\Okolice

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: golfgolf123 » ndz gru 08, 2013 00:49

A jak wtedy pewnie będzie Batory z tłumika? :pub:



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Opinie na temat silnika TDI 101km 2003rok

Post autor: iigAlisArr » ndz gru 08, 2013 03:39

Zalezy kto i jak go wystroi, od tego to glownie zalezy - nie liczac wad ukrytych.


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości