Strona 1 z 1

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: wt cze 17, 2014 10:51
autor: p444tryk
Witam , jakieś dobre pół roku temu była robiona uszczelka w moim 1.6td, teraz znowu zaczął wyrzucać płyn gdy się dogrzeje(temperatura optymalna), termostat wyrzucony , chłodnica nowa , przewód od chlodnicy do zbiorniczka drożny, przy spokojnej jeździe jest ok ale przy deptaniu zaczyna wyrzucać płyn przez zbiorniczek , możliwe że spaliny idą w układ i robi się ciśnienie przez co wyrzuca płyn? Auto jest troche pomodzone silnilkowo a była włożona zwykła uszczelka od 1.6 a nie metal od 1.9.

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: wt cze 17, 2014 23:05
autor: pironet
jak wygląda oring na korku zbiornika wyrównawczego??zakładam że go nie ma...w tych silnikach uszczelki czy głowice raczej nie padały po nagrzaniu przewody twardnieją??co to znaczy pomodzone??

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: śr cze 18, 2014 09:33
autor: p444tryk
Oring jest , przewody twardnieją, pomodzone tzn cisnienie turbo wieksze i wieksza dawka paliwa.

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: śr cze 18, 2014 20:41
autor: pironet
jakie ciśnienie masz turbiny??dziwne aby już przewiało uszczelkę ale na to wygląda.

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: czw cze 19, 2014 08:30
autor: p444tryk
Jakie to nie powiem dokładnie bo nie mam wskaźnika , najprawdopodobniej to uszczelka , teraz trzeba będzie dać od 1.9 aaz żeby to dłużej pojeździło.

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: ndz cze 29, 2014 21:57
autor: Antyko
Korek zbiorniczka wyrównawczego wymieniony na nowy? Pierwsza rzecz przy problemach z układem chłodzenia to wymiana korka.

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: pn cze 30, 2014 11:11
autor: p444tryk
Problem zażegnany , uszczelka pod głowicą wymieniona ( polecam od 1.9aaz metal), niestety to nie korki ani nic z tych rzeczy.

Czyżby znowu uszczelka pod głowicą?

: pn cze 30, 2014 18:05
autor: Shmatan
1. jak kręcisz ciśnieniem bez sprawdzenia nawet ile ono wynosi to sam się prosisz o awarie
2. jak podejrzewasz spaliny w układzie chłodzenia to wystarczy zrobić test na ich obecność - nie jest to bardzo drogie a daje praktycznie 100% pewność