Strona 1 z 1

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

: sob lis 22, 2014 23:24
autor: artur5991
Witam. W sierpniu kupiłem Golfa 1.6 GTD z silnikiem JR.
1. Potrzebuję informacji na temat regulacji kąta wtrysku pompy wtryskowej a nigdzie nie mogę znaleźć konkretów. Proszę o opisanie jak przebiega regulacja, gdzie się montuje zegar, jak postępować po wkręceniu przyrządu i jakie wartości powinien wskazywać.
2. Silnik ma obroty rzędu 1050 obr/min na wolnym biegu. Która śruba odpowiada za wolne obroty?
3. Turbina nie domaga. Jest uszczelniona, słychać ją, ale manometr pokazał mi tylko 0.1 bara ciśnienia doładowania. Turbina nie reaguje na śrubę regulacyjną (turbina kkk)
4. Czasami słychać metaliczne stukanie dochodzące z silnika. Niezależnie od od tego jakie są obroty stukanie nie znika jedynie zmienia się częstotliwość stukania proporcjonalnie do prędkości obrotu wału.

Nie jestem geniuszem jeśli chodzi o mechanikę ale rozumiem co nie co. Ten samochód kupiłem jako trup, poświęciłem mu bardzo dużo czasu i nerwów ale chcę go zrobić najlepiej jak się da. Nie mam pieniędzy na mechaników i wiem jak oni potrafią cokolwiek naprawić (czytaj zepsuć). Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam :-)

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

: pn lis 24, 2014 22:02
autor: Q_mac
Sciagnij sobie sam naprawiam do golfa 2 diesel. Jak sprawdzales turbine ?

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

: wt lis 25, 2014 01:35
autor: arka10
Wtrysk 0,9 mm przed GMP.
Turbo prawdopodobnie nie ładuje z powodu zbyt niskiej dawki paliwa.
Reszta - zadzwoń - 797384613

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

: czw lis 27, 2014 23:49
autor: artur5991
Jak narazie to nie mogę nawet zadzwonić. arka10 napisz mi proszę instrukcję jakąś konkretną nawet na gg 46503036 jeśli możesz i będę działać coś. stukanie znikło nie wiem nawet od czego ale teraz muszę około 10 sekund kręcić rozrusznikiem żeby odpalił po całej nocy postoju (akumulator 92Ah i 720A uderzenia daje rade:) ) a po 2 godzinach postoju pali jak dziecko. A pompa wtryskowa była przeze mnie wymontowywana ponieważ uszczelniałem wał w niej. Starałem się ustawić ją w oryginalnym położeniu ale nie udało się bo prawie wcale nie odpalał. Ustawiłem pi razy oko żeby odpalał więc podejrzewam że to konieczne więc o to proszę to jest mój priorytet.