Kalibracja VNT w turbosprężarkach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

gmkowal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lip 03, 2012 22:01

Re: Kalibracja VNT w turbosprężarkach

Post autor: gmkowal » czw lis 07, 2019 08:15

Mam problem. Czysciłem VNT i nie potrzebnie porozkrecalem regulację na sztandze i zderzaku(ogranicznik). Stosując się do opisu regulacji ogranicznika wymontowalem gruszke, rozkręciłem zderzak, dźwignie od VNT naciagnalem drucikiem w stronę zderzaka. Zrobiłem loga gr 11 i turbo wstaje dopiero przy 2 tys. Skoro rozkrecenie śruby ogranicznika już nic nie da bo VNT już się nie opiera o zderzak zacząłem eksperymentować z wkrecaniem śruby ale wtedy to wstaje przy 2.2 a nawet wyżej. Ci tu dalej zrobić? Zastanawiam się czy mogłem źle złożyć turbo, chociaż nie wiem czy da się źle. Zdjęcie prZedstawia turbo po rozkręceniu ja złożyłem tak samo chyba nie da się inaczej? Ale nie mam pewności czy przed naprawą było dobrze poskladane
Obrazek



Yacko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: sob lip 07, 2007 13:43
Lokalizacja: Kujawy

Re: Kalibracja VNT w turbosprężarkach

Post autor: Yacko » wt wrz 14, 2021 11:02

Link do filmu z pierwszego posta nieaktywny - jest gdzieś duplikat ?



Krzynio82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 12, 2021 16:16
Lokalizacja: Głogów
Auto: Golf 4 1.9TDI 90KM
Silnik: ALH

Re: Kalibracja VNT w turbosprężarkach

Post autor: Krzynio82 » ndz lis 21, 2021 13:09

w ustawieniach ustaw napisy na pl



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości