Budowa turbo K14

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Budowa turbo K14

Post autor: euglen » wt sie 15, 2006 18:18

Witam :D
Chciałbym się dowiedzieć do czego służy wskazany czerwoną strzałką przewód? Turbo to K14. Z góry dziękuje za informacje :grin:
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt sie 15, 2006 21:02 przez euglen, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » wt sie 15, 2006 19:02

doprowadza spręzone powietrze do westgate. W którym to powietrze steruje zaworem przepuszczajacym spaliny poza wirnikiem sprężarki :bajer:


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » wt sie 15, 2006 19:59

I tak też myslałem. Ale w tym momencie to wychodzi na to, że mam uszkodzony w jakiś sposób westgate, bo nawet jak wykręcę całkowicie tą srubkę od regulacji to mi pokazuje cisnienie nawet 1,4 bar... Albo jest jakaś nieszczelność na tym przewodzie... :crazy:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 16, 2006 12:24

albo zawor zaciety w pozycji zamknietej
wykrecajac zmniejsza sie cisnienie w k14?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr sie 16, 2006 12:28

wykrecajac zmniejsza sie cisnienie w k14?
tak


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr sie 16, 2006 15:37

ccoooo??? ze niby w k14 jezt odwrotnie??? ze jak WYKRĘCAM to zwiekszam cisnienie???a jak WKRĘCAM to zmiejszam?????


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 16, 2006 15:45

tomogolf2, przeciez post wyzej masz napisane

wykrecasz - zmniejszasz
wkrecasz - zwiekszasz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » śr sie 16, 2006 21:08

aha juz wswzystko jasne :) dziex


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » czw sie 17, 2006 10:57

euglen pisze:I tak też myslałem. Ale w tym momencie to wychodzi na to, że mam uszkodzony w jakiś sposób westgate, bo nawet jak wykręcę całkowicie tą srubkę od regulacji to mi pokazuje cisnienie nawet 1,4 bar... Albo jest jakaś nieszczelność na tym przewodzie... :crazy:
To się pośpiesz,ja olałem temat i mam po uszczelce pod głowicą.....(i niewiem co jeszcze).
Moja na fulu dobija nawet ponad 1,5bara.
Podobno w tych turbawkach często przycinał się zawór.
Turbinę Musisz wyciągać (niestety)
Powodzenia



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob sie 26, 2006 17:45

zaprzal dzięki :pub:
okazało się, że miałeś rację - zawór był zacięty w pozycji zamkniętej... Pozdrawiam :bajer:



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » sob sie 26, 2006 21:40

Kolego euglen to Twoja turbinka?? Jezeli tak to zadbaj o FILTR POWIETRZA i wszelkie NIESZCZELNOSCI pomiedzy filtrem a turbo bo za jakis czas napiszesz post ze poszukujesz turbiny do swojego furacza. Widze ze konkretnie syfu Ci zasysa :bajer:



Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » sob sie 26, 2006 22:13

marcinoGTI to nie jest moja turbina, po prostu zdjecie takiej samej turbiny jak moja znalezione w internecie... :jezor:



Awatar użytkownika
marcinoGTI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 227
Rejestracja: pn maja 15, 2006 16:39
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: marcinoGTI » sob sie 26, 2006 22:17

Sorki :D Myslalem ze to twoja dlatego napisalem co widzialem :D



gregor.vr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:56
Lokalizacja: opole
Kontakt:

Post autor: gregor.vr » wt sie 29, 2006 14:57

Miałem taki sam problem z cisnieniem i rzeczywiscie zacina sie ten zawór. Zanim ktos sciagnie turbine niech spróbuje dmuchnąć cisnieniem z kompresora rzedu 4 barów w ten przewód i powinien sie ruszyc zawór. Co do regulacji cisnienia doładowania to przy wkrecaniu sruby cisnienie wzrasta a przy wykrecaniu maleje.


grewcio

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości