Strona 1 z 2
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: śr lut 24, 2016 13:11
autor: Maniek71
WItam, Auto Seat Leon 1.9 ASV
Mam problem z autem na 1 i 2 biegu krecac auto do 3 tys auto slabo przyspiesza na 3 biegu leci juz normalnie ciszej silnik chodzi i slychac turbine.
niestety nie mam kompa zeby sprawdzic turbo lub blad, ale zauwazylem ze jak na 2 biegu rusze slysze turbine od okolo 1700 do 2300 i pozniej jakby rozpedzal sie juz bez niej. Jak przytrzymam mu obroty np 2700 przez kilkanascie sekund to juz przyspiesza tak jak wczesniej.
Na 3 i 4 ... biegu juz normanie przyspiesza.
Moim zdaniem to problem z podcisnieniem i tu moze byc N75, vacum, lub ewentualnie jakis wezyk.
Ogladalem wezyki wydaja sie ok, jak dziala silnik slysze lekkie stukanie pykanie (cos jak elektromagnes) po stronie vacum i N75 dokladniejszej lokalizacji niestetyy nie okresle(za duzy halas)
Dodam ze jak auto stoi pedal hamulca wydaje sie bardziej miekki niz jak mam wyzsze obroty
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: śr lut 24, 2016 14:55
autor: bioly05011
jak się ma króciec vacum...
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: śr lut 24, 2016 16:19
autor: Maniek71
Nie mam pojecia. Sprawdze dzis po 22 lub jutro rano. To ma byc kruciec idacy do serva?
Re: Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: śr lut 24, 2016 18:51
autor: Kubek1
Noe wiem czy masz rację że to może być przez n75, ale podmien z n18, są prawie takie same, jeśli zamienisz i będzie tak jak wcześniej to znaxzy że n75 działa poprawnie i możesz go wykluczyć
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: śr lut 24, 2016 22:46
autor: Maniek71
Tak mi sie wydaje ze to moze byc wina n75 on steruje turbo a wyglada jakby nie zmieniala sie geometria na 1 i 2.
Ewentualnie vacum jutro sprawdze kruciec i moze odepne waz zobacze czy jest podcisnienie.
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: śr lut 24, 2016 23:37
autor: Maniek71
Sprawdzilem kruciec ma luz wzdluzny imoge nim krecic nie jest to jakis wielkki luz.
Po tym sprawdzeniu auto przestalo calkiem przyspieszac chyba ze nie przez to

na kazdym biegu nie jedzie.
Jutro bede mial kompa oprocz bledow co mam jeszcze odczytac? Plis o pomoc
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 06:38
autor: bioly05011
prawdopodobnie króciec jest na tyle luźny że pompa nie jest w stanie zassać gruchy jak potrzeba...błędy jak błędy,mysisz logi zrobić...
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 07:39
autor: Maniek71
Ktore logi o to chodzi ktore grupy.
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 09:18
autor: bioly05011
wszystkie,użyj opcji szukaj ,temat opisany na forum co i jak by wykonać diagnostyke,bo z tego co widzę to każdy by chciał by wszystko wyłożyć na tacy...
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 10:45
autor: Maniek71
Nie na tacy szukalem jak sprawdzic diagnostyka moze zle linki otwieralem bo nic nie znalazlem. Ale poszukam i bez spiny
Re: Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 11:10
autor: Kubek1
Jest wszystko opisane dokładnie...
Masz link tu
viewtopic.php?p=3647070" onclick="window.open(this.href);return false;
Na pewno musisz zrobić grupę 011 dynamiczne i w trybie Basic setting,
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 17:55
autor: Maniek71
Wyskoczyl mi blad 17964
Nie moglem zr9bic logow dynamicznych braklo mi czasu. A jutro chce podkleic kruciec, ale sprawdzilem grupe 11 i przy 900 obrotach mialem doladowanie na poziomie 996
Przy 2500 mialem 1070mbar a przy 3200 mialem 1120mbar.
Re: Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: czw lut 25, 2016 22:07
autor: Kubek1
Jak chcesz zrobić logi to nie może dojść do przeladowania, ale zrób i podeślij nawet jak wejdzie w tryb awaryjnyzobaczymy jak to wygląda u Ciebie
Przy ponad 2 tys obrotów powinno pokazywać ponad 2000mbar
Problemy z moca na 1 i 2 biegu
: ndz lut 28, 2016 09:11
autor: Maniek71
Ok zrobilem logi znalzlem powod wina byl wezyl lekko nadciety.
Na logach mialem dziwne objawy przeplywki
wartosc ws 2 okienku byla stala rowna 850 w trzecim zas dochodzila do 500 pod obciazeniem.
To było sprawdzane jak ten wezyk byl uszkodzony i turbo nie reagowalo zobacze pozniej jak juz wszystko sklepie w jedna calosc i bedzie dzialac.
Dziwi mnie ta pierwsza stala warosc ona powinna byc mniejsza na poczatku dopiero pozniej rosnac a druga sprawa [rzeplywomierz wymienialem okolo 2 lat temu wiec tez dziwne ze juz padl.