Strona 1 z 2

pęknięta głowica ?

: wt maja 10, 2016 18:39
autor: M98DNM
witam, wywalało mi płyn w golfie i przegrzewał sie wiec ściągłem wczoraj głowice i mam dalej wątpliwości.
uszczelka wygląda ok ale na głowicy na 3-cim cylindrze miedzy komorą wirową a zaworami jest taka mała ryska (zdj nizej)
czy jest taka opcja ze przez to pęknięcie cisnienie dostaje sie do układu chłodzenia ?[url=http://www.fotem.pl/show/full/ee16ae23c ... 247d84c5e0]
Obrazek

pęknięta głowica ?

: wt maja 10, 2016 21:09
autor: grafitowy
Oddaj głowice do zakladu zajmujacego sie glowicami oni to sprawdza profesjonalnie :)

pęknięta głowica ?

: wt maja 10, 2016 21:35
autor: M98DNM
Mam taki zamiar , tylko jak narazie pracuje do poźna i niemam kiedy jej zawiesc
Niech sie wypowie ktos wtajemniczony w te sprawy

pęknięta głowica ?

: wt maja 10, 2016 22:30
autor: Q_mac
Pęknięcia między zaworami-norma. Ale komory wirowe nadają się do wymiany, co więcej były już kiedyś robione. Pęknięcia od komór wirowych do zaworów są niebezpieczne i jeśli ich sięgają-dyskwalifikują głowice. Pytanie co głębiej z tym pęknięciem.

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 02:30
autor: Sztomel
Takie pęknięcia raczej dyskwalifikują tą głowicę do dalszej eksploatacji. Pech.

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 05:13
autor: Michał_1977
Sztomel pisze:Takie pęknięcia raczej dyskwalifikują tą głowicę do dalszej eksploatacji. Pech.
Sztomel, całej głowicy nie dyskwalifikują. Komory wirowe są częściami wymiennymi.
Pęknięcia między zaworowe,to norma i z nimi się jeździ :bajer: Oczywiście jeśli nie są przesadnie duże.Max,to chyba 1mm --> ...

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 07:43
autor: M98DNM
Wiec jest sens wogole dawac ja do sprawdzania szczelnosci ?
Co moze powodowac te pekniecia ? Dawka, boost czy co ?
Zmienialem glowice w lipcu a kiedys juz mialem taka sama sytuacje ze pekla mi glowica od komory do zaworu...

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 09:39
autor: Q_mac
Dawka, boost i deptanie na niedogrzanym. Ogólnie znaczne lokalne skoki temperatur.

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 11:18
autor: M98DNM
Mam k14 z doladowaniem 1.4/1.5 bara podczas jazdy.
Dawka dosc spora ale na pompie i wtryskach ori aaz
Zmniejszyc ?
Na zimnym staram sie nie cisnac mu, termostat teraz mi ogranicza temperature do 70 stopni bo wywalalo mi plyn ale mam jeszcze dwa wahlery z czego jeden nowy wiec moge zmienic zeby sie dogrzewal bardziej.
Jutro glowica idzie do sprawdzenia i sie zobaczy...

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 13:00
autor: Q_mac
Niestety to TD który jest na temperaturę wrażliwy, a też nie daje żadnych informacji na temat temp. w dolocie, ilości powietrza itp. I nie koryguje tych parametrów. Kierowca musi jeździć z głową modzonym TD. 1,5 bara z tej turbiny to dużo, a nie daje wielkich przyrostów od 1,2-1,3. Polecałbym lżejsze regulacji, poniżej maksymalnych wydatków osprzętu. Im bliżej tej granicy tym zużycie znacząco większe. Recepty nie ma-ustawienia są na "oko" Zapytam jeszcze o IC?

pęknięta głowica ?

: śr maja 11, 2016 14:00
autor: M98DNM
IC mam z 1z

pęknięta głowica ?

: czw maja 12, 2016 22:56
autor: Q_mac
Dobrze że jest, ale szału nie ma. Polecam FMIC.

pęknięta głowica ?

: pt maja 13, 2016 07:35
autor: M98DNM
Mysle ze wpadnie i fmic ale moze w zimie bo teraz mam duzo wydatkow

pęknięta głowica ?

: pt maja 13, 2016 14:33
autor: M98DNM
Jak dokreca sie szpilki glowicy w aaz ? 40nm , 60nm , 90* + 90* ?
I jak wyglada temat z dociaganiem szpilek po 1000km ? Bo metalowych uszczelek sie juz podobno nie dociaga.
Pytam bo po weekendzie biore sie za montaz glowicy.