olej do plynu chlodzacego silnik bls

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
macpat1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lut 12, 2007 00:27
Lokalizacja: woj pom
Kontakt:

olej do plynu chlodzacego silnik bls

Post autor: macpat1 » wt maja 24, 2016 00:40

Witam . Koledzy ilu z was mialo taki przypadek lub slyszeliscie ze wina przedostania sie oleju do plynu byla nie rowna powierzchnia bloka ?? Z gory dziekuje za odpowiedzi


macpat1

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

olej do plynu chlodzacego silnik bls

Post autor: Michał_1977 » śr maja 25, 2016 21:58

macpat1 pisze:wina przedostania sie oleju do plynu byla nie rowna powierzchnia bloka ??
BlokU :jezor:
Hmm,żeby blok pogięło na styku z głowicą,to musiałby nieźle w palnik dostawać,ale jak znam życie i silniki BLS,to prędzej korby by z niego wyszły.
Przyczyny szukałbym raczej w uszczelce pod głowicą,głowicy lub chłodnicy oleju pod filtrem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

maxsymus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw kwie 14, 2016 19:46

olej do plynu chlodzacego silnik bls

Post autor: maxsymus » śr maja 25, 2016 22:57

Nie równa powierzchnia bloku do dość częsta przypadłość zwłaszcza po przegrzaniu jednostki jeśli jest taka możliwość technologiczna to trzeba przeszlifować blok i głowicę i będzie okej :D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

olej do plynu chlodzacego silnik bls

Post autor: Michał_1977 » czw maja 26, 2016 08:15

maxsymus pisze:Nie równa powierzchnia bloku do dość częsta przypadłość zwłaszcza po przegrzaniu jednostki jeśli jest taka możliwość technologiczna
To też napisałem,ale BLS zamiast się mocno przegrzać,woli pokazać kolana :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

maxsymus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: czw kwie 14, 2016 19:46

Re: olej do plynu chlodzacego silnik bls

Post autor: maxsymus » czw maja 26, 2016 20:01

To też napisałem,ale BLS zamiast się mocno przegrzać,woli pokazać kolana :bajer:[/quote]



Moja wypowiedź ma całkiem inny sens ...jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej ) mam auto z silnikiem BXE przebieg ponad 300 000 tys od nowości w moich rękach serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " :D to i tak uznam ten motor za idealny ... :D



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14128
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

olej do plynu chlodzacego silnik bls

Post autor: Michał_1977 » czw maja 26, 2016 20:10

maxsymus pisze:Moja wypowiedź ma całkiem inny sens
Wiem,ale ja w ostatniej wypowiedzi odniosłem się po części do swojej wcześniejszej wypowiedzi.
TDI przegrzać,to trzeba być upalaczem z mega zdolnościami,więc żebyś nie wiem jak w BLS cisnął,to zamiast się przegrzać,pokaże kopyta.
maxsymus pisze:jeśli chodzi o zatarte panewki to jest to przypadłość a raczej zaniedbania kierowców ( nie właściwy olej )
Olej,long life i winę kierowców odłóżmy na półkę. BLS,BXE i jeszcze parę,to nieudaczniki ze stajni VW,do czego producent przyznał się :bajer:
maxsymus pisze:serwisowany tylko w serwisie VW i jak jeszcze przejadę z 200 000 tys i się silnik " rozwali " :D to i tak uznam ten motor za idealny ... :D
Jedna jaskółka wiosny nie czyni :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości