TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

dzygi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: śr paź 21, 2015 10:27

Re: TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: dzygi » czw lut 09, 2017 23:01

Moze nie sruba a klin bo on tez się wyrabia.



torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: torogolf » sob lut 11, 2017 14:11

"Mich77bor" to b.dobrze. u mnie sprawa wyszla tez prawdopodobnie. Mechanik stwierdzil ze slabe cisnienie na tlokach, czyli wymiana pierscieni a po wyciagnieciu tlokow wyszlo ze kazdy korbowod skrzywiony ;) jutro bede mial auto i 2 dni wolnego wiec bede testowal ;)



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: mich77bor » sob lut 11, 2017 16:58

:confused: Ja też miałem dwie korby skrzywione, ale po ich wymianie i założeniu nowych pierścieni, nie odczułem żadnej poprawy. Po ostatnich wymianach miałem nadzieję na znaczną poprawę, ale ostatnio przy -6 znowu miał kłopoty z odpalaniem. Plus jest jeden, że po odpaleniu nie zgasł. Tylko nie palił na wszystkie gary i straszny dym. Zastanawiam się nad zaworem zwrotnym na przewodzie między filtrem, a pompą tandem. Czytałem o przypadku, kiedy w passacie nie otwierał się szybko i stawiał duży opór dla pompy, która powoli zasysała paliwo ze zbiornika. Dlaczego w ostatnich golfach IV np z silnikiem ARL już ich nie montowali ?


Sprzedam nową półkę nad radio

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: torogolf » ndz lut 12, 2017 14:02

Dzis odpalalem i krecil dosyc dlugo (2-4)sekundy i zapalil bardzo ladnie na wszystkie cylindry bez szarpania czy nie rownej pracy :D policzylem tez ile wydatkow bylo to masakra auto bym kupil (6.2 tys.) ;). Kolego musisz dalej kombinowac i szukac, powodzenia ;)



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: mich77bor » ndz lut 12, 2017 14:49

6200,- :shock: ale to chyba za korby i remont głowicy ? No ale przynajmniej dobrze, że odpala. Tylko co spowodowało, ze wszystkie korby były pokrzywione ?
Ma być cieplej w tym tygodniu, więc czas na próby z moim autem się kończy. Pewnie przy temperaturze powyżej 0 nie będzie problemu przy odpalaniu.


Sprzedam nową półkę nad radio

torogolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 16:49
Lokalizacja: Okolice Bielsko-Biała

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: torogolf » ndz lut 12, 2017 15:29

Cala zabawa tyle kosztowala (pompki, glowica, korby, rozrzad i reszta drobiazgow) duzo czy malo? Co bylo powodem skrzywionych korb? Mechanik mowi ze miska nie byla odkrecana wgl czyli oryginal wiec pewnie glowica poszla albo turbina napchalo czegos (olej lub plyn) na tloki i pokrzywilo. Wymienili tylko uszkodzone elementy nie sprawdzajac dolu silnika. Mi sie wydaje ze bedzie jeszcze zimno takze bedziesz mial okazje do dlubania ;)



Lubi90
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 06, 2013 23:02
Lokalizacja: SO

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: Lubi90 » ndz lut 12, 2017 21:04

Witam, filmik znaleziony na yt, czy to może być wina rozrusznika ? zapalanie identyczne jak w moim aucie, ciepły silnik Audi A4 B5 98" AFN

http://www.youtube.com/watch?v=do4m6C7EVrA" onclick="window.open(this.href);return false;
(Autor filmu derixen1982)



Mateusz12443
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 05, 2016 21:55
Lokalizacja: Wrocław

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: Mateusz12443 » pn lut 13, 2017 19:50

Witam, mam problem z odpalaniem na zimnym i ciepłym silniku. Na zimnym zapala zazwyczaj za 2-4 razem. Na ciepłym silniku rożnie bywa. Jest że odpala od strzała, a czasami muszę kilka razy próbować.
Z moich obserwacji wynika że może to być rozrusznik, ale nie chciałbym wydawać kasy niepotrzebnie. Filtr sprawdzony, świece ok, aku ok, filtr ok, błędów brak, czujnik temperatury wymieniony, czujnik położenia wału podmieniony z innego auta)
Log 1 (auto nie odpaliło) - http://vaglog.pl/log-004_3Q15G.html
Log2 (3tyś obr. ale samochód ani nie drgnął - nie odpalił mimo tych 3 tyś) - http://vaglog.pl/log-001_7O7g68.html

W internecie znalazłem 2 rozbieżne informacje, że rozrusznik powinien osiągąć ok 250obr. a druga że jak schodzi 380 obr./min to jest do sprawdzenia.



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: mich77bor » wt lut 14, 2017 08:20

Jaki silnik ? chyba AJM. Zrób logi z odpalaniem na zimnym i gorącym silniku.


Sprzedam nową półkę nad radio

Mateusz12443
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 05, 2016 21:55
Lokalizacja: Wrocław

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: Mateusz12443 » wt lut 14, 2017 13:04

Silnik ASZ . A te logi co są nie wystarczą ?



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: mich77bor » wt lut 14, 2017 13:21

A skąd się wzięło te 3000 obr/min przy odpalaniu ? :chytry: Masz zamontowany ECU z silnika AJM ?


Sprzedam nową półkę nad radio

Mateusz12443
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 05, 2016 21:55
Lokalizacja: Wrocław

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: Mateusz12443 » wt lut 14, 2017 16:55

Żebym ja to wiedział skąd sie takie obroty pojawiają na liczniku :D ECU tak jest z AJM



mich77bor
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 15:50
Lokalizacja: DW

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: mich77bor » wt lut 14, 2017 20:47

Ta prędkość silnika przy odpalaniu to nie jest normalne :kac: . Masz problemy z odczytem sygnału prędkości obrotowej silnika. Albo czujniki albo ECU uwalony. Zobacz jak bardzo zmienia się prędkość w logach 3045 albo 63.


Sprzedam nową półkę nad radio

Mateusz12443
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt sie 05, 2016 21:55
Lokalizacja: Wrocław

TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY.

Post autor: Mateusz12443 » pt lut 17, 2017 13:46

Ponownie podłączyłem VAG'a i wyskoczył bląd:
16705 - engine speed sensor (g28) implausible signal
Czy można jakoś sprawdzić ten czujnik położenia wału przed jego wymianą ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości