golf 3 1994 silnik AAZ turbo K03 bez EGR jak wykonac regulac

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

golf 3 1994 silnik AAZ turbo K03 bez EGR jak wykonac regulac

Post autor: jacas69 » pn sie 28, 2006 21:38

czy mozna to zrobic domowym sposobem (mam manometr z osprzetem\) czy dlugosc dzwigni od wasegate ma znaczenie ,gdzie sa sruby regulacyjne, prosze o rade



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 29, 2006 08:41

spytaj kolegi pasiak, on jezdzi na k03 i cos dlubal

Ale powiem Ci, ze na tym turbie nie poszalejesz


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: jacas69 » wt sie 29, 2006 09:34

zaprzal, nie chce jej podkrecac tylko wyregulowac bo w tej chwili mam jakies 0,2 bar



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 29, 2006 09:37

jacas69, to pogadaj z pasiakiem. ps. zmieniales turbo, ze masz tylko 0,2 bar?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: jacas69 » wt sie 29, 2006 10:24

zaprzal, nie takiego kupilem turbina, jest raczej orginalna (data ta sama co na samochod) a do pasiaka juz napisalem dzieki za rade



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt sie 29, 2006 10:42

cisnienie mierzyles w czasie jazdy?


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: jacas69 » wt sie 29, 2006 11:22

zaprzal, tak



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt sie 29, 2006 11:32

Witam
Masz tak samo jak ja miałem po kupnie swojego ledwo 0,2 bara biło turbo

Obrazek

A wiec zdejmujesz blaszke ze śrubek , potem kręcisz śrubkami maxymalnie w prawo czyli do końca cięgna , kontrujesz nakrętki i zakładasz blaszke.
Może uzyskasz ze 0.9 bara ja mam prawie do końca i turbo dmucha 0.7 bara

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: jacas69 » wt sie 29, 2006 16:33

Dj Darecki, u mnie nie ma blaszki zabezpieczajacej i dzwignia jest okolo 3 cm od konca drazka to chyba znaczy ze ktos tym ruszal
ps .jutro biore sie za regulacje



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt sie 29, 2006 23:51

Może blaszka wypadła ? . U mnie teraz dzwignia jest prawie przy samym końcu i Turbo bije max 0,7 bara wiecej chyba sie nie wyciśnie bez zwiekszania dawki i zmieniania bolca w pompie :bigok:

Pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » śr sie 30, 2006 15:06

Dj Darecki pisze: U mnie teraz dzwignia jest prawie przy samym końcu i Turbo bije max 0,7 bara wiecej chyba sie nie wyciśnie bez zwiekszania dawki i zmieniania bolca w pompie
na samym końcu mam i max to 0,9 ale sądze że może więcej napompować a skoro u ciebie tylko 0,7 pompuje a z tyłu nie widać dymu może to znaczyć że masz za mało paliwa i granica dymienia nie jest osiągana (na granicy dymienia [zanim spaliny zaczynają się robić czarne] silnik diesla ma max moc)


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

jacas69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 09:20
Lokalizacja: rzeszów

re

Post autor: jacas69 » śr sie 30, 2006 23:19

korzystajac z waszych rad panowie podkrecilem do samego konca i mam 0,6 w nastepnym kroku zamierzam usunac katalizator (podniesie czy nie) jeszcze raz dziekuje za rady



pasiak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: pasiak » czw sie 31, 2006 17:36

kacik jak i tłumiki przeszkadzają troche w opróżnianiu układu spalinowego co spowalnia proces nabierania obrotów przez turbo. jak wywalisz kata to może deko głośniej się zrobi w zamian za to możesz uzyskać elastyczność na dole i troche głośniejsze turbo


Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V

tox79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 04, 2010 15:30

golf 3 1994 silnik AAZ turbo K03 bez EGR jak wykonac regulac

Post autor: tox79 » czw mar 24, 2011 10:48

A ja nic nie regulowałem i bije mi 0.7 bara bo założyłem wskażnik doładowania i zmieniłem bolca w pompie od 1.6 td ale sprubuje podkręcić na tej dzwigni albo założe mbc



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości