Strona 1 z 1

[TDI PD] AXR mk4

: sob kwie 14, 2018 03:38
autor: Itz Virgun
Witam, wczoraj zmieniłem kąt synchronizacji z -3.3 skaczącym do -3.8 na -0.6 do -1.1

Efekty? Samochód przy zmianie biegów nie szarpie (jedynie lekko przy zmianie z 1 na 2 i 2 na 3), ciszej chodzi, po zdjęciu nogi z gazu/dodaniu gazu samochód nie skacze (jedynie na 1 i 2 biegu), po zdjęciu nogi z gazu na 3 i 4 biegu samochód jedzie jak na luzie.

Czy jest sens ustawienia kąta synchronizacji na 0?

[TDI PD] Re: AXR mk4

: sob kwie 14, 2018 08:28
autor: indyczes
Nic Ci to nie da, problem lezy gdzie indziej. Wykonaj zestaw logów statycznych i dynamicznych i daj do oceny.

[TDI PD] Re: AXR mk4

: sob kwie 14, 2018 10:08
autor: AndrzejP4
A w ogóle w czym jest problem?

[TDI PD] Re: AXR mk4

: ndz kwie 22, 2018 07:57
autor: Itz Virgun
Falowanie obrotów na biegu jałowym (850-1100), dymi na szaro przy rozruchu (kiedyś tego zjawiska nie było, jedynie przy -15), wyższe spalanie (8 litrow/100, emerycka jazda na odcinku 70/h i kawałek miasta to z dystrybutora wyszło 7.5/100), raz silnik jest odczuwalnie słabszy a raz jakby miał z 30 koni więcej - jeśli są to pompowtryskiwacze to trzeba od razu regenerowac?

[TDI PD] Re: AXR mk4

: śr kwie 25, 2018 10:28
autor: rotkeh
Na początek zrób komplet logów, wtedy będzie coś więcej wiadomo. Możesz sprawdzić wiązki na pompkach (konektory we wtyczkach), jeśli tu wszystko ok obstawiałbym uszczelki na pompkach (w najgorszym wypadku wyrobienie gniazda pompek), ale to wszystko domysły.